جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: اولین هدف اسلام، عزت، قدرت و توانمندی مسلمانان در همه نقاط جهان است و در اسلام اصولی برای عزت بیشتر مسلمانان بیان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار جمعی از علمای اندونزی و جنوب شرق آسیا که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد اظهارداشتند: ایمان و اعتقاد به معارف اسلامی، وحدت، بهره گیری از حکومت اسلامی و دوری شدید از تولی کفار بر مسلمانان از پایه‌ها و اصول عزت مسلمانان در اسلام به شمار می‌رود.

معظم له افزودند: در اسلام مرزهای جغرافیایی مطرح نیست و مرز ما ایمان است، همه کسانی که اعتقاد به اسلام و پیامبر اکرم (ص) دارند همه با هم متحد هستند و مرز در حقیقت ایمان و اتحاد دربرابر کفر و نفاق است.

این مرجع تقلید تصریح کردند: حفظ ایمان و اعتقادات اسلامی بسیار مهم است؛ زیرا دشمنان زیادی دربرابر ایمان مسلمانان پیش روی خود داریم و باید حول قرآن و اهل بیت(ع) متحد باشیم.

ایشان بیان داشتند: مسلمانان باید با یکدیگر وحدت، اتحاد و همدلی داشته باشند چرا که با یکدیگر برادرند و پیامبر اسلام (ص) تاکید زیاد بر وحدت و اتحاد داشتند.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: قدرتهای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مسلمانان به حکومت بر می‌گردد،‌لذا مسلمانان باید حکومت مستقل داشته باشند و امروز در ایران اسلامی قدرت و عزت متجلی است.

ایشان تاکید کردند: مسلمانان با هم برادرند؛ اما کار داعش و تکفیری‌ها کشتن مسلمانان است و باید مردم متحد اندونزی از شیعه و سنی در برابر استکبار، صهیونیست‌ها، سلفی‌ها و تکفیری‌ها مقاومت کنند تا عزت و عظمت صدر اسلام را بدست آورند.

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha