شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کارگاه آموزشی ضدصهیونیستی در لس آنجلس خشم اسرائیلی‌ها را برانگیخت

حوزه/بزرگترین مدرسه دولتی در لس آنجلس آمریکا کارگاه آموزشی جدیدی برای آشناسازی معلمان با دین اسلام، دنیای عرب و جنایات اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی برگزار کرده و خشم صهیونیست‌ها را برانگیخته و خواهان تعطیلی آن هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از algemeiner، بزرگترین مدرسه دولتی در شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیای آمریکا، کارگاه آموزشی جدیدی را برای آشناسازی معلمان و آموزگاران با اسلام، دنیای عرب و به ویژه جنایات رژیم صهیونیستی در خصوص ملت مسلمان فلسطین برگزار می‌کند.

این کارگاه آموزشی با عنوان «یادگیری درباره اسلام و دنیای عرب» توسط یک گروه میان ادیانی با عنوان «یاران آشتی» و با همکاری جنبش تحریم و بایکوت رژیم صهیونیستی در  واحد مدارس متحد لس آنجلس ایجاد شده است.

موضوعات مورد ارزیابی در این کلاس‌ها، پاکسازی قومیتی و نسل‌کشی فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی، اسرائیل رژیم سرکوبگر، ماشین جنگ رژیم صهیونیستی و عدم وجود حقوق برابر برای شهروندان فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی است.

جلسه دوم این کارگاه آموزشی با عنوان «فلسطین/اسرائیل» و جلسه سوم با عنوان «فلسطین امروز: راهی برای درمان کودکان وجود ندارد» توسط رولا کرم یکی از سخنرانان جنبش بایکوت رژیم صهیونیستی برگزار خواهند شد.

درحالی که تاکنون تنها یک جلسه از این کارگاه آموزشی برگزار شده و قرار است جلسه دوم آن امروز تشکیل شود، صهیونیست‌ها در کالیفرنیا قصد دارند با تحت فشار قرار دادن مقامات از برگزاری این کارگاه آموزشی جلوگیری کنند.

شانون هاربر سخنگوی سازمان میان ادیانی برگزارکننده این کلاس‌های آموزشی در این باره گفت: یادگیری درباره اسلام و دنیای عرب به منظور آگاهی‌رسانی چند فرهنگی، احترام به تنوع، گفتمان و حل مشکلات از روش‌های غیرخشونت آمیز برگزار می‌شوند.

وی در ادامه در پاسخ به حامیان اسرائیل گفت: مطالب آموزشی در این کلاس‌ها با استانداردهای دروس مطالعات تاریخ اجتماعی در مدارس کالیفرنیا هیچ گونه مغایرتی ندارند و این کلاس‌ها برای 5 سال مجوز تشکیل دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha