جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سعید الشهابی

حوزه/ دکتر سعید شهابی رهبر جنبش احرار البحرین هجوم نیرو های امنیتی زندان مرکزی "جو" را به رهبران و بزرگان انقلاب بحرین محکوم کرد و حمد بن عیسی حاکم بحرین را مسئول این جنایت دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دکتر سعید شهابی رهبر جنبش احرار البحرین هجوم نیرو های زندان مرکزی "جو" را به رهبران و نماد های انقلاب بحرین محکوم کرد و حمد بن عیسی حاکم بحرین را مسئول این جنایت دانست.

نیرو های زندان "جو" به ساختمانی که رهبران انقلاب بحرین در آن زندانی بودند هجوم برده و به شکلی اهانت آمیز آنجا را مورد بازرسی قرار دادند و لوازم شخصی و کتاب های رهبران را مصادره کردند.

فعالان این اقدام را در راستای تداوم آزار و اذیت و انتقام برنامه ریزی شده دانستند که بیش از 8 ماه است علیه رهبران بازداشتی انجام می گیرد به گونه ای که در طول این مدت از ملاقات با خانواده و امکانات بهداشتی و درمانی محروم شدند و این مسئله باعث وخیم شدن اوضاع بهداشتی آنان شده، به ویژه که برخی از آن ها بزرگسال هستند و از بیماری های مزمن رنج می برند.

شهابی حاکم بحرین را خطاب قرار داد و گفت: ای طاغوت، این شجاعت و جوانمردی نیست که سگ هایت را بر شیر های بیشه ی در بند، مسلط کنی، بلکه نهایت پستی است.

رهبر جنبش احرار به رهبران ملت که توانستند با شجاعت و پایداری خود تکبر دیکتاتور را در هم شکنند، درود فرستاد و تصریح کرد: وحدت کلمه رهبران، مزدوران و سلاح های آنان را با شکست مواجه می کند.

وی اشاره کرد: رژیم آل خلیفه برای حمایت از خود در برابر سخنان رهبران بازداشت شده انقلاب، هواپیما های اف 16 آمریکایی خریده است.

شهابی تاکید کرد: روزی خواهد آمد که رهبران ملت بحرین آزاد می شوند و جهان در برابر ثبات و پایداری آن ها سر تعظیم فرود می آورد؛ چرا که اینان سلاحی جز موضع گیری و بیان دیدگاه نداشتند.

وی افزود: حکومت طاغوتی بحرین، به خشونت ولع دارد، همانطور که به پُر کردن زندان ها از هزاران بی گناه حرص می ورزد و شکنجه گران وی بدون وقفه اقدام به شکنجه می کنند. آل خلیفه علما و متفکرین را در زندان جای می دهد و پناهندگان را در سر تا سر جهان منتشر می سازد.

شهابی ادامه داد: زمانی که رژیم طاغوتی آل خلیفه که با تانک ها و سرباز ها و تجهیزات نظامی برای خود حصاری درست کرده از قلم "دکتر عبد الجلیل السنکیس" می ترسد، دستور می دهد که قلم و کاغذ را از زندان وی دور کنند، پس حتماً این رژیم سقوط خواهد کرد.

شایان ذکر است که دیروز جمعه تظاهرات اعتراض آمیز گسترده ای در بحرین در همبستگی با رهبران بازداشت شده انقلاب و در پاسخ به فراخوان انقلابیون معارض برای محکومیت تعرض به رهبران، برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha