سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شیخ نبیل قاووق

حوزه/ شیخ قاووق گفت: فریادهای آمریکا و عربستان نشان دهنده شکست، نا امیدی، ضعف، ناتوانی و اعتراف آنها به پیروزی مقاومت است و ما نیز انتظاری جز این از آنها نداریم که کینه و نا امیدی خود را نشان دهند و همچنان در میدان خواهیم ماند، زیرا معادلات و واقعیت ها در میدان ها رقم می خورد نه پشت میکروفون ها.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان امروز صبح در مراسم یادبودی در حسینیه منطقه بازوریه گفت: منطقه وارد مسیر و معادلات جدیدی شده که کاملا به سود جبهه مقاومت و به زیان عربستان و آمریکا و اسرائیل است به ویژه با توجه به دستاورد بی نظیر و استراتژیکی که روز گذشته در کرکوک عراق رقم خورد و دستاورد جدیدی برای محور مقاومت و شکستی جدید برای ترامپ و آمریکا و اسرائیل و هم پیمانان آنها در منطقه به شمار می آید.

وی افزود: مجاهدان حزب الله امروز در میادین مختلف سوریه در حال مبارزه هستند و تروریست های داعش را از بین ببرند و این کار خدمتی بزرگ به لبنان است، زیرا اگر داعش و النصره در سوریه باشند لبنان نیز امنیت نخواهد داشت و بر این اساس پیروزی ما در برابر داعش در سوریه پیروزی ما در لبنان و فلسطین به شمار می آید.

شیخ قاووق تاکید کرد: ما از افزایش فشارها و تحریم های سیاسی و اقتصادی و رسانه ای علیه خود متعجب نیستیم به ویژه با توجه به پیروزی های پی در پی ما در میدان مبارزه.

وی افزود: دو سال پیش عربستان، حزب الله را در لیست گروه های تروریستی قرار داد و ما را تحریم کرد اما آنها نتوانستند حتی ذره یا مواضع حزب الله را تغییر دهند و اکنون آمریکا نیز با تحریم ها و تحریک های خود نخواهد توانست در موضع حزب الله تغییری ایجاد کند نه امروز و نه فردا و نه آینده و حزب الله همچنان به راه خود به سوی قله پیروزی ها ادامه خواهد داد و پرچم پیروزی خود را در هر نقطه ای برافراشته خواهد کرد.

عضو ارشد حزب الله ادامه داد: آیا فریادهای آمریکا و عربستان می تواند موضع ما را تغییر دهد؟ آیا آنها خواهند توانست چیزی را اسرائیل با هزاران حمله نظامی در 2006 به دست نیاورد به دست بیاورند؟ این فریادهای آمریکا و عربستان نشان دهنده شکست و نا امیدی و ضعف و ناتوانی و اعتراف آنها به پیروزی مقاومت است و ما نیز انتظاری جز این از آنها نداریم که کینه و نا امیدی خود را نشان دهند و همچنان در میدان خواهیم ماند، زیرا معادلات و واقعیت ها در میدان ها رقم می خورد نه پشت میکروفون ها.

وی تاکید کرد: عربستان با تحریک ها و پول خرج کردن و تحریک افراد و کشورها علیه حزب الله می خواهد یک محور لبنانی علیه مقاومت تشکیل دهد اما در این هدف نیز شکست خورده و دریافته که در میان مردم لبنان گوشی برای شنیدن دستورات آنها وجود ندارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha