پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
گل فروش مسلمان

حوزه/ یک زن جوان ایتالیایی که در خیابان‌های رم در ایتالیا در حال قدم زدن بود، ناگهان مورد حمله گروهی ازمردان مست قرار گرفت که گل فروش مسلمان از راه رسید، او را نجات داده و با اتومبیل خود به محل امنی رساند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از aboutislam، یک گل فروش مسلمان در رم، جان یک زن جوان ایتالیایی را که مورد حمله گروهی مردان مست قرار گرفته بود نجات داد، و با اتومبیل خود او را از مهلکه دور کرده و به منطقه امنی رساند.

گایا گوارنوتا، 25 ساله در صفحه فیس بوکش نوشت: درحال پیاده روی در منطقه شمال توسکانی در ایتالیا بودم که ناگهان با یک گروه مردان مست در نزدیکی پیزا دلا رپابلیکا مواجه شدم و در آن لحظه کابوس وحشتناکی آغاز شد.

این زن جوان ایتالیایی نوشته که مردان مست سعی داشته‌اند به او تجاوز کنند و او را با خود به محلی ناشناخته ببرند، او راه گریزی نمی‌دیده که ناگهان حسین المجیر، گل فروش مسلمان به یاری اش شتافته، مزاحمان را فراری داده و او را با اتومبیلش به محل امنی منتقل کرده است.

گوارنوتا در پایان نوشته است: من به خاطر وجود مردانی چون حسین در دنیا سپاسگزارم، کسانی که بدون هیچ چشم‌داشتی کمک و یاری می‌رسانند و این چهره‌ای است که من هرگز فراموش نخواهم کرد.

براساس آمارها و ارقام منتشر شده توسط آژانس ملی آمار ایتالیا، هم‌اکنون جمعیتی معادل 1.7 میلیون مسلمان در کشور ایتالیا زندگی می‌کنند که این رقم شامل 20 هزار تازه مسلمان نیز می‌شود.

یک نظرسنجی مرکز تحقیقات پیو که در ماه ژانویه منتشر شد، نشان داد 63% ساکنان ایتالیا با مسلمانان رابطه خوبی ندارند و ایتالیا نخستین کشور مسلمان‌ستیز در اروپای غربی محسوب می‌شود. یونان با آمار 53% در رتبه دوم قرار گرفته، درحالی که کشورهای فرانسه، انگلیس و آلمان کمترین اسلام‌ستیزان را داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha