جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار سردار رحیم صفوی با آیت الله جوادی آملی

حوزه/ باید به مسئولین کردستان عراق متذکر شد که آل سعود، اسرائیل و آمریکا، غده سرطانی بدخیمی هستند که آنها را در جهت تامین منافع خود می خواهند و هرگز قابل اعتماد نیستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله جوادی آملی در دیدار سردار رحیم‌صفوی مشاور عالی فرماندهی کل قوا به همراه جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران که در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء برگزار شد،با تقدیر و تشکر از خدمات سپاه پاسداران در حفاظت از تمامیت ارضی و امنیت کشور بیان داشتند: امیدواریم همه زحمات شما به بهترین وجه به ثمر بنشیند و این نظام به همت شما عزیزان تا ظهور صاحب اصلیش از هر خطری محفوظ بماند.

ایشان در ادامه با تسلیت ماه عزای سید و سالار شهیدان، اظهار داشتند: شعار رسمی ما در ایام ماتم سالار شهیدان(سلام الله علیه) یعنی «أعظم الله اجورنا و اجوركم» دارای یک پیام مهم حماسی نیز برای ما هست؛ در جمله دوم این دعا عرض می‌كنیم خدای سبحان آن توفیق را به ما بدهد كه ما خونبهای حسین بن علی(سلام الله علیه) را بگیریم.

معظم له ادامه دادند: در حقیقت این دعا طلب ایثار و شهادت است، در این دعا می گوییم پدر ما را شهید كردند لذا این حق مسلّم ماست كه خونبهای حسین بن علی(علیه السلام) را بگیریم، نه چون امام ماست، بلکه چون پدر ماست و ما فرزندان اوییم چراکه وجود مبارك پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) رسما اعلام كرد هر كس كه به دنیا می‌آید بالأخره شناسنامه او را پدر و مادر او تأمین می‌كنند، اما وقتی بالغ شد خودش باید شناسنامه خودش را بگیرد و ما حاضریم شما را به فرزندی قبول كنیم، بیایید فرزندان ما بشوید «أنا و علی أبوا هذه الامّة». این پیام عاشوراست، سخن از امامت و امّت نیست، سخن از پدری و فرزندی است، در حقیقت شیعه، فرزند حسین بن علی(علیه السلام) است.

حضرت آیت الله جوادی آملی اذعان داشتند: همه عزیزان سپاهی برای ما عزیز هستند و برای همه این عزیزان دعا می کنیم لکن لحظه ای نیست که به یاد قاسم سلیمانی بیفتیم و او را دعا نکنیم چرا که قاسم سلیمانی و امثال او با همه وجود این دعا را باور کردند که ما تنها شیعه حسین بن علی(علیه السلام) نیستیم بلکه فرزند او هستیم و باید خونبهای او را بگیریم! و این باور به لطف الهی، ایران، عراق و سوریه را حفظ کرده و این روحیه باید همواره زنده بماند.

معظم له به نقش مهم مرجعیت در عراق اشاره کردند و اظهار داشتند: مرجعیت در عراق نقش بسیار مهمی دارد که باید این نهاد تقویت و حفظ شود.

حضرت آیت الله جوادی آملی به حوادث اخیر اقلیم کردستان عراق اشاره کردند و تصریح داشتند: باید به مسئولین کردستان عراق متذکر شد که آل سعود، اسرائیل و آمریکا، غده سرطانی بدخیمی هستند که آنها را در جهت تامین منافع خود می خواهند و هرگز قابل اعتماد نیستند و خداوند نیز در قرآن کریم می فرماید دشمن هر لحظه در فکر توطئه و نقشه علیه شماست و هرگز قابل اعتماد نیست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha