پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مراسم شام با حضور مسلمانان و پلیس در مسجد اوماها برگزار شد

حوزه/ مرکز اسلامی اوماها که چند سال پیش مورد حمله اسلام‌هراسان قرار گرفته و دچار خسارت شده، در راستای برقراری رابطه بهتری میان پلیس و مسلمانان، نشست شام میان ادیانی برگزار کرده و میزبان نیروهای امنیتی بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از 3newsnow، مرکز اسلامی در شهر اوماها واقع در ایالت نبراسکای آمریکا میزبان نشست شام میان ادیانی با حضور نیروها و کارمندان اداره پلیس منطقه بود. در تلاش برای ایجاد رابطه بهتری میان پلیس و مسلمانان در اوماها، بعد از ظهر روز گذشته اعضای جامعه اسلامی در نشست شام میان ادیانی، میزبان کارمندان اداره پلیس، وزارت دادگستری و اف.‌بی.آی بودند.

در چند سال گذشته این مسجد میزبان نشست‌های میان ادیانی متنوعی بوده است. این مرکز اسلامی دو سال پیش مورد حمله اسلام هراسان قرار گرفت و خساراتی به این مسجد وارد شد. این حمله باعث شد که اعضای جامعه اسلامی به فکر ایجاد رابطه بهتری با همسایگان و دیگر اعضای جامعه باشند.

آنجلا رضا از بانیان مراسم گفت: برقراری رابطه خوبی با نیروهای امنیتی و اینکه پلیس مسلمانان را بشناسد و روایت زندگی آنان را بشنود می‌تواند تاثیر خوبی داشته باشد.

رضا افزود: من معتقدم که این مراسم نتایج خوبی در بر داشت و همه راضی و خرسند بودند.

کریج اسکانکانبرگ، سرپرست نیروهای پلیس ضدتروریسم اف.‌بی.‌آی در اوماها در این باره گفت: چنین نشست‌ها و جلسات میان جامعه مسلمانان و دیگر اعضای جامعه می‌تواند یکی از بهترین روش‌ها برای برقراری ارتباط باشد. تبعیض علیه هیچ کس در جامعه نبایستی وجود داشته باشد. به ویژه مسلمانان در اینجا که تنها به خاطر پوشش متفاوت و حجاب و داشتن باورهای دینی متفاوت مورد تبعیض مذهبی قرار می‌گیرند.

وی در ادامه افزود: نیروهای پلیس و اف.بی.آی وظیفه دارند که از تمامی مردم محافظت کنند.

این مرکز اسلامی معمولا ماهی دو بار نشست میان ادیانی برگزار می‌کند. یکی از این نشست‌ها برای هفته آینده برنامه ریزی شده است.

مراسم شام با حضور مسلمانان و پلیس در مسجد اوماها برگزار شد

مراسم شام با حضور مسلمانان و پلیس در مسجد اوماها برگزار شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha