سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله مهدوی

حوزه/ آیت الله مهدوی با اشاره به این که مسئله حقوق های نجومی به حال خود رها شد، گفت: امروز بیکاری جوانان بیداد می کند و رهبر معظم انقلاب فرمودند که جنسی که مشابه داخلی دارد، حرام است وارد شود، اما سود برخی در قاچاق کالا است، لذا باید با این مساله برخورد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله ابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان شب گذشته در مراسم عزاداری حسینی دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: تنزل از خطوط اصلی اسلام و نظام به معنای حد وسط نیست و روحیه انقلابی به معنای عمل به دستورات دین است که همان رعایت اعتدال است.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به این که روحیه رهبر معظم انقلاب، حرکت در مسیر اعتدال است و این مساله باید برای همگان الگو باشد، اظهار کرد: اگر معیار نباشد همه افراد سرعت خود را برای رفتار معیار قرار می دهند، اما وقتی معیار، خطوط دین و اهل بیت(ع) باشد دیگر مشکل حدود در جامعه پیش نمی آید.

آیت الله مهدوی در ادامه افزود: دشمن نسبت به گذشته نقشه های دیگری برای فریب جوانان دارد و از طرق مختلف به دنبال انحراف جوانان از مساله دین است و ما به یک لباس در فضای آلوده نیاز داریم و آن لباس تقوا برای انسان است.

وی در ادامه افزود: انسان متقی در فضای آلوده دشمن حرکت می کند و دسیسه های دشمن در جامعه به وسیله خودی و نفوذی اعمال می شود اما بر روی مومن اثری ندارد.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به این که مسئله حقوق های نجومی که در جامعه وجود داشت و پیگیری آن مطالبه مقم معظم رهبری بود، رها شده است، خاطرنشان ساخت: امروز بیکاری جوانان بیداد می کند و رهبر معظم انقلاب فرمودند که جنسی که مشابه داخلی دارد حرام است وارد شود، اما سود برخی در قاچاق کالا در داخل است، لذا باید با این مساله برخورد شود.

امام جمعه موقت اصفهان در پایان تصریح کرد: شناخت دین و عمل به وظایف دین به معنای ایمان افراد است و این که ایمان به خدا داشته باشیم به معنای مومن است و تقوا زمانی حاصل می شود که ما زبان اهل بیت(ع) را به طور کامل بفهمیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha