پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نمایشگاه «سبک زندگی اسلامی» در لندن برگزار می‌شود

حوزه/ نمایشگاه «سبک زندگی اسلامی» برای دومین سال در مرکز همایش المپیا در پایین شهر لندن برگزار می‌شود. نمایشگاه امسال بیش از ۲۰۰ غرفه فروشگاهی خواهد داشت و انتظار می‌رود نسبت به سال گذشته بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از دیلی صباح، شهر لندن برای دومین سال، میزبان رویداد «سبک زندگی اسلامی» در آخر هفته خواهد بود.

نمایشگاه سال گذشته که در مرکز همایش المپیا در پایین شهر لندن برگزار شده بود، بسیاری شرکت‌های تجاری معتبر البسه محجبه و پوشاک اسلامی را دور هم جمع کرد.

بزرگترین نمایشگاه «سبک زندگی اسلامی» امسال قرار است دارای بخش‌های زیادی از جمله بیش از 200 غرفه فروشگاهی، دکه‌های غذای حلال و اسلامی، رژه لباس‌های اسلامی و محجبه، درمان‌های زیبایی‌شناسی و یک بخش برای بازی و تفریح کودکان و بسیاری جاذبه‌های دیگر باشد. این نمایشگاه سال گذشته 19 هزار بازدیدکننده را جذب کرده و افتتاحیه موفقیت آمیزی داشت.

هدف از برگزاری گردهمایی سبک زندگی اسلامی در لندن، شکستن سدهای اجتماعی و کلیشه‌ها، ارائه یک محیط دوستانه و بی‌طرف برای جذب بازدیدکنندگان خارج از جامعه اسلامی بزرگ انگلستان، توسعه و ترویج اقتصاد اسلامی و همچنین استقبال از توجه به فرهنگ اسلامی و البسه محجبه اعلام شده است.

کشور انگلیس به ویژه لندن یکی از مسلمان‌نشین ترین مناطق اروپا می‌باشد. این کشور براساس آمار رسمی هم اکنون نزدیک به 3 میلیون مسلمان دارد و انتظار می‌رود این رقم تا سال 2030 به 5.5 میلیون برسد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha