پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
لبنان

حوزه/ شیخ عبدالرزاق گفت: دشمنان همچنان در کمین هستند و به دنبال چپاول و بازی با سرنوشت جهان عرب و اسلام هستند و ما به آمریکا و صهیونیست ها می‌گوییم که مردم ، ارتش و مقاومت لبنان آماده مبارزه و ایستادگی در برابر هرگونه توطئه آمریکا و صهیونیسم هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، امروز شیخ احمد القطان رئیس جمعیت قولنا و العمل و هیئت همراه وی با شیخ ماهر عبدالرزاق رئیس جنبش الاصلاح و الوحدة دیدار کرد.

شیخ عبدالرزاق در این دیدار ضمن خوشامدگویی به شیخ قطان بر ضرورت وحدت اسلامی میان ارکان امت اسلام و گروه های لبنانی و عربی تاکید کرد و این وحدت را به طور ویژه با توجه به شرایط حساس و خطرناک منطقه مهم و ضروری دانست و افزود: در این شرایط همه باید در برابر توطئه آمریکا و صهیونیسم در منطقه متحد شوند، زیرا دشمنان همچنان در کمین هستند و به دنبال چپاول و بازی با سرنوشت جهان عرب و اسلام هستند و ما به آمریکا و صهیونیست ها می‌گوییم که مردم و ارتش و مقاومت لبنان آماده مبارزه و ایستادگی در برابر هرگونه توطئه آمریکا و صهیونیسم هستند و ما در کنار مقاومت ایستاده ایم و تاکید می‌کنیم که با مقاومت و ایستادگی در برابر تمام توطئه ها و فتنه ها پیروز می‌شویم.

وی افزود: معادله طلایی ارتش و ملت و مقاومت معادله‌ای ملی است که تا کنون توانسته لبنان را آزاد کند و ما امنیت و ثبات خود را مدیون فداکاری مجاهدان مقاومت و ارتش هستیم.

شیخ عبدالرزاق خاطر نشان کرد: برخی در این روزها مزدوری خود برای رژیم صهیوینستی را به گونه‌ای توجیه می‌کنند، اما خطاب به آنها می گوییم که مزدوری به هر شکلی که باشد خیانت است و هیچ چیز با مرور زمان تغییر نمی‌کند و مزدوری و خیانت هیچ گاه توجیه پذیر نیست و ما در تعجبیم که چگونه برخی افراد، مجاهدانی را که در برابر صهیوینست ها ایستاده اند و مبارزه کرده اند متهم می‌کنند، اما کسانی که را که نوکری صهیونیست ها را می کنند تبرئه می کنند و به آنها مدال شرافت می‌دهند!

وی ادامه داد: بار دیگر از دولت لبنان می‌خواهیم با سوریه هماهنگی و همکاری جدی در مورد پرونده آوارگان و پناهنگان داشته باشد، زیرا این هماهنگی به سود لبنان خواهد بود.

شیخ قطان نیز در این دیدار گفت: افتخار می‌کنیم که ما نیز بخشی از محور مقاومت در برابر دشمنان اسلام هستیم و خوشحالیم که محور مقاومت به پیروزی‌های پی در پی در برابر صهیونیست ها و تکفیری ها دست می‌یابد و بر این باوریم که توطئه تکفیری توطئه ای است که هدف از آن تخریب تمام جهان و کشتار انسان ها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha