پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بصیرت

همایش بزرگ بصیرت افزایی سیاسی طلاب و روحانیون نیشابور، فردا چهارشنبه در نیشابور برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، همایش بزرگ بصیرت افزایی سیاسی طلاب و روحانیون نیشابور با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین نوایی، معاون فرهنگی و اجتماعی حوزه علمیه خراسان، در نیشابور برگزار می شود.

در این همایش که به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی حوزه علمیه خراسان و با همکاری بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی و نهادهای حوزوی نیشابور برگزار می گردد، حجت الاسلام و المسلمین سید آبادی، مدیرکل اسبق تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز سخنرانی خواهد کرد.

گفتنی است، همایش یاد شده روز چهارشنبه سوم آبان در هیئت دوازده امامی ارگ جنوبی نیشابور برگزار خواهد شد.

مسابقه حکمت های علوی برگزار می شود

مسابقه «حکمت های علوی» با موضوع شرح 50 حکمت نخست نهج البلاغه به همت اداره قرآن و عترت معاونت فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه خراسان برگزار می شود.
مراجعه به مسئولین فرهنگی مدارس علمیه، مراجعه به پرتال طلبگی بخش فرهنگی و بارگیری فایل pdf محتوای مسابقه و مراجعه به کانال تلگرامی har_ruz_yek_hekmat@، راه های دریافت محتوای مسابقه می باشد.

علاقه مندان تا 30 آذرماه فرصت دارند با مراجعه به سایت مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، پرتال طلبگی، بخش فرهنگی نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.
لازم به ذکر است که آزمون مسابقه «حکمت های علوی» ساعت 10 نهم دی ماه برگزار می شود و به ممتازان جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha