پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بصیرت

حوزه/ استاد حوزه خواهران با بیان این که دشمن شناسی و ولایت مداری از ویژگی بسیجیان و طلاب انقلابی است، گفت: پایگاه های مقاومت بسیج و طلاب باید محور و کانون برنامه های با محتوای غنی دینی، فرهنگی، اجتماعی و فعالیت های سیاسی در جهت پاسداری از اهداف اسلام و انقلاب فعال باشند .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرشته شاهوردی، ظهر امروز در جمع خواهران بسیجی و طلبه شهرستان الشتر با اشاره به این که در منابع دینی و سیره اهل بیت(ع) بصیرت و دشمن شناسی از اصول مهم و اساسی در پیروزی اسلام و مکتب تشیع به شمار می آید، گفت: طلاب و بسیجیان باید با مدیریت صحیح در شناخت دشمن، راه های مقابله با توطئه های شوم دشمنان را فرا بگیرند و در راستای حفظ و ارتقای بصیرت در جامعه، همتی مضاعف داشته باشند.

وی با بیان این که دشمن شناسی و ولایت مداری از ویژگی بسیجیان و طلاب انقلابی است، بیان داشت: طلاب باید با عمل به وظایف و رسالت های خود در راستای منویات مقام معظم رهبری پیرامون ویژگی های افراد انقلابی قدم بردارند.

استاد حوزه علمیه خواهران استان لرستان، خاطرنشان کرد: طلاب و بسیجیان باید با دین شناسی، بصیرت و دشمن شناسی، راه و زمینه نفوذ دشمن را ببندند و موجب پایداری اهداف اسلام و انقلاب شوند.

شاهوردی ادامه داد: پایگاه های مقاومت بسیج و طلاب باید محور و کانون برنامه های با محتوای غنی دینی، فرهنگی، اجتماعی و فعالیت های سیاسی در جهت پاسداری از اهداف اسلام و انقلاب فعال باشند.

وی در پایان تصریح کرد: بسیجیان و طلاب حوزه های علمیه باید مراقب نفوذ دشمن از زوایای متعدد باشند و همواره محور وحدت و همدلی در بین آحاد جامعه باشند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha