سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
ناصر ابوشریف

حوزه/ علمای اسلام باید نقش خود در راستای آزادسازی فلسطین را ایفا کنند، اتحادیه بین‌المللی جوانان و نوجوانان مخالف اشغالگری با حضور نمایندگان بیش از ۴۰ کشور فعالیت خود را با محوریت دفاع از مردم مسلمان فلسطین دنبال می‌کند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، عبدالناصر ابوشریف ظهر امروز در دیدار اعضای اتحادیه بین‌المللی جوانان و نوجوانان مخالف اشغالگری با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) که در سالن محراب انجام شد، با اشاره به جنایات یهودیان در کشور فلسطین، اظهار کرد: این طائفه مردم فلسطین را آواره کرده و به کشتار و جنایات مختلف دست زده‌اند.

وی با بیان اینکه زمین فلسطین توسط یهودیان غصب شده است، عنوان کرد: طرح شهرک‌سازی در مناطق مختلف فلسطینی‌نشین را دنبال کرده و قطعنامه‌های مختلفی را به تصویب رسانده‌اند.
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران خاطرنشان کرد: علمای اسلام در آزادسازی مسجدالاقصی و فلسطین تاثیرگذار هستند؛ چرا که مشارکت در راستای تحقق این هدف باید به عنوان یک وظیفه شرعی برای مسلمانان معرفی شود.
وی اضافه کرد: هر چند اکنون مسلمانان برای انجام آداب اسلامی در مسجدالاقصی در حال تلاش هستند؛ اما افرادی که باید اجازه تردد در این مسجد را صادر کنند، توسط رژیم صهیونیستی انتخاب شده‌اند به همین علت آنها فقط به افرادی که پرونده امنیتی نداشته و بیش از ۵۰ سال سن دارند اجازه حضور در مسجدالاقصی را می‌دهند.
عبدالناصر ابوشریف با تاکید بر اینکه علمای اسلام باید نقش خود در راستای آزادسازی فلسطین را ایفا کنند، تصریح کرد: اتحادیه بین‌المللی جوانان و نوجوانان مخالف اشغالگری با حضور نمایندگان بیش از ۴۰ کشور دنیا فعالیت خود را با محوریت دفاع از مردم مسلمان فلسطین دنبال می‌کند و تا کنون نیز به برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های مختلف اقدام کرده است.
انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha