پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سراج الحق امیر جماعت اسلامی پاکستان

حوزه/ سراج الحق امیر جماعت اسلامی پاکستان گفت: پاکستان برای مسلمانان و با نام اسلام تشکیل شد اما در حال حاضر شاهدیم که فئودال ها و سرمایه‌داران حاکم آن هستند و بدلیل فساد اداری و مالی مانع از پیشرفت کشور شده اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، سراج الحق امیر جماعت اسلامی پاکستان در گردهمایی اعضا و حامیان این جماعت در شهر لاهور با عنوان "عزم نو" گفت: در پاکستان حاکمیت نظام محمدی(ص) را می خواهیم هر کس علاقه به سکولاریسم دارد به آمریکا برود.

وی تاکید کرد: پاکستان کشوری بود که برای مسلمانان و با نام اسلام تشکیل شد اما در حال حاضر شاهد آن هستیم که فئودال ها و سرمایه داران حاکم آن هستند و بدلیل فساد اداری و مالی مانع از پیشرفت کشور شده اند.

سراج الحق جماعت اسلامی را حافظ مرزهای عقیدتی پاکستان معرفی کرد و بیان داشت: تمام تلاش خود را برای حاکمیت قوانین قرآن و اسلام خواهیم کرد.

گفتنی است جماعت اسلامی از بزرگترین احزاب اسلامی و مذهبی پاکستان می باشد که قبل از استقلال پاکستان تشکیل شد و بعد از تشکیل کشور پاکستان فعالیت های مذهبی و سیاسی خود را گسترش داد. هدف بنیادی این جماعت از تمام تلاش ها ایجاد حکومت الهی یا نظام زندگی اسلامی می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha