پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حوزه خواهران

حوزه/ سومین اجلاسیه مدیران استانی حوزه علمیه خواهران به همراه رونمایی از ره توشه تبلیغی ویژه بانوان مبلغه امروز در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در این مراسم که امروز در مرکز مدیریت حوزه خواهران در قم برگزار شد، حجت‌الاسلام  اسماعیل‌نیا، مدیر سابق حوزه علمیه خواهران استان قم با اشاره به بازدیدهای استانی حوزه‌های خواهران گفت: بازدید جامع از مدیریت‌های استانی از جمله طرح‌های مصوب در حوزه خواهران است که بناست به صورت سالانه انجام شود.

وی افزود: در این بازدیدها، طرح‌ها و میزان پیشرفت و موفقیت آن و یا عدم موفقت در اجرای آن بررسی و ارزیابی خواهد شد و  تاکنون در ۱۵ استان این بازدیدها انجام شده است و استان‌ها به نحو قابل تقدیری در اجرای طرح‌ها کوشیده‌اند.

همچنین حجت‌الاسلام ابراهیمیان، معاون ارتباطات و امور حوزه‌های علمیه خواهران نیز گفت: مدیریت های استانی از سال ۸۰ به صورت آزمایشی ایجاد و از سال  ۸۵ نیز به تدریج سایر استان‌ها تحت پوشش مدیریت استانی قرار گرفتند.

وی افزود: اکثر مدیران استانی در طول این سال‌ها دارای تجربه و سابقه طولانی شده‌اند و بر برنامه‌ها تسلط کافی دارند لذا کوتاهی در اجرای برنامه‌ها پذیرفتنی نیست.

خاطر نشان می شود: در این مراسم از کتاب ره توشه تبلیغی بانوان با عنوان«حیات طیبه» شامل مباحثی در مورد زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی رونمایی شد. 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha