جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همایش حضرت زینب (س) در حرم امام حسین (ع) برگزار شد

حوزه/ شعبه تبلیغ دینی آستان مقدس حسینی همایشی سالانه با عنوان"یاری حضرت زینب (س)" در جهت یاد آوری رسالت بزرگ و موضع گیری های این بانوی بزرگوار با حضور علما و فضلای حوزوی برگزار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شعبه تبلیغ دینی آستان مقدس حسینی همایشی سالانه با عنوان"یاری حضرت زینب (س)" در جهت یاد آوری رسالت بزرگ و موضع گیری های این بانوی بزرگوار با حضور علما و فضلای حوزوی برگزار کرد.

شیخ فاهم الابراهیمی مسئول شعبه تبلیغ دینی با اشاره به اینکه این شعبه هر ساله همایشی با عنوانی "یاری حضرت زینب (س)" برگزار می کند، افزود: در چنین روز هایی، حضرت زینب (س) در اسارت بودند و وارد مجلس یزید (لعنت الله علیه) وارد شدند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش، معرفی سیره و زندگی مبارک حضرت زینب (س) که همیشه الگوی حق طلبان و قیام کنندگان بوده و است، می باشد.

شیخ الابراهیمی تصریح کرد: این همایش هر ساله همزمان با آغاز پیاده روی اربعین امام حسین (علیه السلام) برگزار می شود.

مسئول شعبه دینی اشاره کرد: در این همایش تعدادی توصیه برای مبلغین ارائه شد که مهم ترین آن احیای مراسم اربعین به صورت درست و خدمت به حضرت ابا عبد الله الحسین (ع) به بهترین شکل ممکن بود.

شایان ذکر است که شعبه تبلیغ آستان حسینی بیش از 700 مبلغ را برای فرهنگ سازی دینی و اجتماعی طی ایام اربعین امسال مکلف کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha