جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تشییع شهدا

حوزه/ مراسم تشییع با شکوه پیکر مطهر پنج شهید دوران دفاع مقدس و دو شهید مدافع حرم از جمله شهید روحانی حجت الاسلام احمد قنبری، در اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، مراسم تشییع با شکوه پیکر مطهر پنج شهید دوران دفاع مقدس و دو شهید مدافع حرم از جمله شهید روحانی حجت الاسلام احمد قنبری، صبح امروز با حضور احاد مردم شهید پرور اصفهان و جمع کثیری از عاشقان سیدالشهدا(ع) از فلکه فیض به سمت گلستان شهدا برگزار شد.

در این مراسم که با قرائت دسته جمعی زیارت عاسورا آغاز شد، پس از اقامه نماز میت بر پیکر شهدا توسط آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در اصفهان و مدیر حوزه علمیه استان، آیت الله مهدوی، عضو مجلس خبرگان رهبری سخنرانی کرد.

گفتنی است، پیکر شهید روحانی حجت الاسلام احمد قنبری که در قالب نیروهای حشدالشعبی عراق در جبهه مبارزه علیه داعش به شهات رسیده بود، پس از دو سال، دوشنبه، یکم آبان ماه به آغوش وطن بازگشت.

این شهید روحانی در سال 88 وارد حوزه علمیه اصفهان شد و پس از دو سال تحصیل علوم حوزوی به نجف رفت و ادامه تحصیل خود ر ا در آنجا گذراند و پس از فرمان جهاد مرجع عالی قدر تشیع آیت الله سیستانی، مبنی بر تشکیل حشدالشعبی عراق به این گروه پیوست.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha