پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباسی گفت: جمهوری اسلامی به توافقات بین المللی با کشورهای دنیا پایبند است و از اصول خود نیز عقب نشینی نمی کند و نه از تهدید دشمنان می ترسد و نه به لبخند آنها خوشبین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در جلسه هماهنگی برنامه های 13 آبان  حوزه علمیه قزوین به دشمنی های مکرر آمریکای جنایتکار علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: دشمن بداند ما به تبعیت از امام راحل و مقام معظم رهبری از حراست و پاسداری نظام جمهوری اسلامی کوتاه نیامده و نخواهیم آمد.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: دشمنان خارجی و داخلی بدانند ملت ایران سرمایه عظیم الهی خود را که با خون شهدا به دست آمده، به بهانه تحریم، مشکلات اقتصادی و تهدیدهای توخالی هرگز از دست نخواهد داد.

وی افزود: آمریکای متجاوز که خود را محور اصلی مذاکره معرفی کرده و کشورهای اروپایی را به دنبال خود می کشاند، بداند که این تحریم ها هر چند برای ملت و کشور مشکلاتی بوجود آورده، اما مردم نشان داده اند با وجود این مشکلات از مقاومت و ایستادگی پای حقوق بین‌المللی و قانونی خود ایستاده اند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: منطق ما برای اینکه تحریم ها بر ملت ایران اثر نداشته است، دو مسئله است، اول این که تحریم در طول این سنوات موجب تقویت و پایداری مردم شده و دوم این که تحریم ها در طول این سال ها فرصتی گرانبها برای ملت ایران در پیشرفت و دستیابی به فنون جدید به وجود آورده است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی با تاکید بر توجه به جوانان  یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب تصریح کرد: استقلال امروز ما افتخاری برای جمهوری اسلامی است؛ چراکه امروز ملت ایران مانند سال های قبل از انقلاب آقابالاسری مانند آمریکا و انگلیس نداشته و این امر دستاورد کمی نیست و ما به این دستاورد افتخار می کنیم.

وی یادآور شد: راهبرد نظام جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها و در برابر تمام تهدیدات، حضور مردم است، چراکه امروزه همه مردم با تمام توان از نظام، کشور و خاک خود دفاع می‌کنند و عاشقانه به‌دنبال تحقق اهداف انقلاب اسلامی هستند.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: یکی از گفتمان‌های انقلاب اسلامی "دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی" است، چراکه هرگاه دشمنان را به خوبی شناسایی کرده‌ایم و با شیوه‌ای درست با آنها روبه‌رو شده‌ایم، پیروز میدان نبرد بوده‌ایم.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: جمهوری اسلامی به توافقات بین المللی با کشورهای دنیا پایبند است و از اصول خود نیز عقب نشینی نمی کند و نه از تهدید دشمنان می ترسد و نه به لبخند آنها خوشبین است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha