جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خبرگزاری حوزه

حوزه/ خبرگزاری حوزه از مخاطبان فرهیخته خود می خواهد رسانه رسمی حوزه های علمیه را مورد نقد صریح خود قرار دهند.

خبرگزاری «حوزه»/ آنچه بیش از هر چیز دیگر می تواند، جامعه را به سمت سعادت ، خوشبختی و پیشرفت سریع هدایت نماید، گسترش فرهنگ انتقاد و نقد پذیری است، نقد و انتقاد دارای پشتوانه قوی دینی است  چرا که نقد می تواند پایه پیشرفت باشد، قرآن کریم می فرماید: «فَبَشِّرْ عِبادِ الَّذینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ»؛ «پس بندگان مرا که به سخن گوش فرا می دهند، آنگاه بهترین آن را پیروی می کنند، مژده بده!»
رهبر معظم انقلاب نیز در مورد واکنش مسئولان کشور به انتقادات می فرمایند:«به شما مسئولان دولت که بخش های گوناگون در اختیارتان است، می گویم از انتقاد نه بترسید، نه خشمگین و ناامید شوید».
نگاه واقع بینانه و نقد سازنده به یک رسانه، خود سازنده است، اگر رسانه ای بتواند نقش خود را در انعکاس واقعی یک اتفاق و مسائل جامعه رعایت کند و تمام توان و ظرفیت خود را در راستای خواست جامعه بکار بگیرد، قطعا می تواند در انجام ماموریت و وظایف خود موفق عمل نماید.
خبرگزاری حوزه نیز همچون رسانه های دیگر، برای موفقیت در راستای انجام ماموریت خود که اطلاع رسانی به سه زبان از رویدادها، اخبار و اتفاقات روز حوزه های علمیه سراسر کشور و حوزه های علمیه سایر کشور، دیدگاه و نظرات بزرگان دین، مسئولین و مدیران حوزوی، اساتید، فضلا، طلاب و همچنین اخبار فرهنگی، مذهبی و دینی و نیز اتفاقات و رخدادهای ملی و بین المللی می باشد، نیاز به نقد مخاطبان فرهیخته خود دارد.
بنابراین رسانه رسمی حوزه های علمیه از مخاطبان فرهیخته خود می خواهد، در جهت اعتلای خبرگزاری حوزه، رسانه خود را از نظر شکلی و محتوایی مورد نقد قرار دهند و حتی الامکان، ارائه راهکار و پیشنهاد هم داشته باشند، امید است که نقد های شما کمک شایانی به برطرف نمودن ضعف ها و تقویت نقاط قوت بنماید.

خبرگزاری حوزه به صریح ترین و کاربردی ترین نقدها هدیه می دهد.


مخاطبان و کاربران گرامی می توانند نقد های خود را از طریق ادرس های زیر برای خبرگزاری حوزه ارسال کنند.


تلگرام: HawzahNews@


تلگرام  به زبان عربی: @Hawzahnews_Ar


سروش: sapp.ir/hawzahnews


اینستاگرام: instagram.com/Hawzahnews

 

دیدگاه های خود را به نشانی الکترونیکی info@hawzahnews.ir و یا ذیل همین خبر نیز می توانید ارسال بفرمایید.

 

نکته: نوشتن ایمیل و همینطور نام کامل هنگام ثبت نظر، ضرورت ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • موسوی مدرس سطح عالی حوزه IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    0 0
    با سلام من خیلی وقته به این خبر گزاری نقد دارم که غالبا خبرهای خنثی و کم مصرف و غیر لازم را می رساند در کشور خبرهای مهم پیش می آید ولی خبر گزاری حوزه خواب است حتی خبر های مهم حوزه را ما از خبرگزاریهای دیگر دریافت می کنیم و گاهی هم نقل خبر از افرادی که وضع خوبی از نظر سیاسی ندارند مثلا همین دو طلبه ای که در مترو و در کنار منزلش مورد حمله قرار گرفتند حوزه از یکی از اینها خبر نقل کرد آنهم دیر و ناقص نیروی انتظامی هم که گفت یکی از روحانیون مشکل همسایگی بوده که این هم کذب بود و خبر گزاری حوزه واکنش نشان نداد با اینکه از همان طلبه گزارش تهیه کرده بود تلگرام هم افراد جاهل و مغرض دنبال سوء استفاده از این خبر برای تضعیف روحانیت بودند از نظر بنده خبرگزاری حوزه خبرگزاریی خیلی کم خاصیت که تعطیل بشه بهتره فقط برخی مواقع از علما و بزرگان مطلبی نقل می کنند استفاده می کنم والسلام
  • یا علی IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
    0 0
    با سلام لطفا طراحی ظاهری خبرگزاری حوزه را تغییر دهید بسیار قدیمی است
  • یا علی IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
    0 0
    با سلام لطفا طراحی ظاهری خبرگزاری حوزه را تغییر دهید بسیار قدیمی است
  • یا علی IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
    0 0
    با سلام لطفا طراحی ظاهری خبرگزاری حوزه را تغییر دهید بسیار قدیمی است
  • رسول ملکیان اصفهانی IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    0 0
    سلام احتراما چند پیشنهاد خدمتتان ارسال می نمایم: 1-جریانهای علمی وفکری حوزه علمیه رامستند طی چندین مصاحبه وگزارش مفصل تبیین نمائید. 2-صفحه ای اختصاص به یادداشت طلاب وپیشنهادات ونقدهای وانتقادات آن درسایت وهفته نامه افق داشته باشید. 3-بااساتید علمی مصاحبه کنید وتجربیات وپیشنهادات آنها برای طلاب. 4-بامبلغین وروشهای تبلیغی آنها. 5-گزارش های جامع وتفصیلی از معرفی مرکزمدیریت حوزه های علمیه قم واستانها. 6-مجموعه قوانین مصوب راکامل بمرور زمان بیاوریدو کامل آن را درسایت فایلهایش رابگذارید. 7-طرح های درحال تدوین درمرکزمدیریت رابصورت اجمال معرفی وپیشنهادات اساتید وطلاب دیگر را جویا شوید. 8-مرازک حوزوی خارج ازایران را معرفی کنید. 9-بااساتید و مبلغین خارج مصاحبه کنید. 10-شخصیتهای برجسته جهان اسلام را معرفی کنید وازآنها گزارش تهیه کنید. 11-گزارش تحلیلی و نقدی وانتقادی ازفرقه بیان کنید. 12-گزارش های مفصل ازگردش علمی درعلوم اسلامی درجهان اسلام معرفی وتبیین کنید. 13-وضعیت ادیان توحیدی دیگر راتشریح کنید. 14-راههای ارتباط دینی وعلمی تشیع وجهان اسلام رابا ادیان توحیدی تبیین کنیدو یا علی
  • حسین آبائی IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم سخنان ائمه جمعه عراق درج میکنید سخنان امامان جمع شهرهاب بزرگ مثل مشهد را در خبرگزاری حوزه درج نمی کنی مگر مشهد جزوه ایران نیست متشکرم