شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله نابلسی

حوزه/ آیت الله نابلسی گفت: با وجود تمام شرایط ناگوار و فشارهای سیاسی، فلسطین همچنان به عنوان قبله مسلمانان و مسئله اصلی آنها باقی خواهد ماند و به زودی به برکت مجاهدت علما و رزمندگان مقاومت به آغوش مسلمانان بازخواهد گشت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از اتحاد جهانی علمای مقاومت به ریاست شیخ احمد نصار، امروز صبح با آیت الله عفیف نابلسی از علمای لبنان دیدار کردند.

آیت الله نابلسی در این دیدار تاکید کرد: با وجود تمام شرایط ناگوار و فشارهای سیاسی، فلسطین همچنان به عنوان قبله مسلمانان و مسئله اصلی آنها باقی خواهد ماند و به زودی به برکت مجاهدت علما و رزمندگان مقاومت به آغوش مسلمانان بازخواهد گشت.

ایشان افزود: منطقه به خاطر وجود صهیونیست ها و آمریکا و توطئه های آنها به سمت نا امنی و ترور بیشتر به پیش می رود و جنگ های دیگری نیز در افق نمایان شده، اما تمام اینها نمی تواند مانعی بر سر راه مقاومت و استمرار پروژه آزادسازی فلسطین باشد.

آیت الله نابلسی تاکید کرد: مهم این است که ما روحیه ایمانی و یقین و باور خود را حفظ کنیم و در برابر این فشارها و حملات هراس آفرین، تسلیم و نا امید نشویم حتی اگر تمام جهان در برابر ما قرار گیرند و ما را تحریم کنند.

ایشان افزود: ماباید همواره آماده رویارویی سرنوشت ساز خود باشیم و نسل کنونی و آینده خود را برای آزادسازی فلسطین آماده کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha