پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
قرآن کریم

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل از برگزاری دوره آموزشی مهارتی (بیان تفسیر) با شرکت خواهران و برادران حوزوی و دانشگاهی و اقشار مختلف در این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام روح الله طیبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، با اعلام این خبر گفت: دوره مهارت های بیان تفسیر در 48 ساعت در روزهای چهار شنبه و پنجشنبه در  24 و 25 آبان ماه و همچنین یمک، دوم، هشتم و نهم آذرماه 1396 در اداره تبلیغات اسلامی کاشان واقع در خیابان امام خمینی روبروی آتش نشانی برگزار می شود.

وی با بیان این که موضوعات دوره آموزشی مهارتی (مهارت های بیان تفسیر)، دسته بندی آیات قرآن کریم، اصول و مبانی و روش برداشت از قرآن و روش انتقال مفاهیم قرآنی به کودک و نوجوان می باشد، افزود: مدارک لازم برای شرکت در دوره مهارت های بیان تفسیر، دو قطعه عکس و  آخرین مدرک تحصیلی می باشد.

حجت الاسلام طیبی، اعطای گواهینامه به شرکت کنندگان از طرف ستاد تفسیر قم، هدیه به برگزیدگان دوره از نظر نظم و نمره پایانی، استفاده از اساتید مجرب و متخصص از شهر مقدس قم، بکارگیری شرکت کنندگان دوره در امر تدریس و ادامه در دوره تکمیلیمهارت های بیان تفسیر را از مهترین برنامه های این دوره اعلام کرد و گفت: به طلاب و دانشگاهیان و نیز اقشار مختلف جامعه توصیه می شود تا در این دوره مهارتی و آموزشی شرکت کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha