شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید محمود جلالی / امام جمعه فریدونکنار

حوزه/ نائب رئیس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ۱۳ آبان نماد مقاومت و استکبار ستیزی یک ملت در برابر ظلم و استبداد زمان بود، گفت: ۱۳ آبان نشان ثابت کرد که ملت ایران هیچ گاه زیر بار ظلم نخواهند رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران امروز در جلسه هماهنگی مراسم سیزدهم آبان بر ضرورت حضور پرشور مردم و به ویژه دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان اشاره کرد و گفت: این حضور گسترده می تواند اثبات کننده تداوم روحیه استکبارستیزی ملت ایران در برابر آمریکایی ها باشد.

وی با بیان این که 13 آبان نماد سازش ناپذیری ملت ایران در برابر استکبار جهانی است، افزود: جوانان بابصیرت و انقلابی این کشور بار دیگر وفاداری به راه و منش امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی را به دنیا نشان خواهند داد.

استاد حوزه علمیه مازندران، تسخیر لانه جاسوسی را موجب برملا شدن ماهیت شیطانی و مداخله جویانه آمریکا در جهان دانست و گفت: سیزدهم آبان ماه یادآور شکسته شدن ابهت آمریکا در دنیا است. 

نائب رئیس شورای حوزه علمیه مازندران با گرامی داشت یاد امام راحل، دانش آموزان شهید و دانشجویان انقلابی وقایع 13 آبان اظهار داشت: این روز یادآور سه واقعه بسیار مهم در تاریخ کشورمان است.

وی با بیان این که تسخیر لانه جاسوسی که از سوی دانشجویان آگاه و انقلابی در سال 58 انجام شد را می توان انقلاب دوم در جمهوری اسلامی دانست، افزود: این واقعه سرآغاز فصل جدیدی در مناسبات بین المللی بود که با گذشت سال ها پیامدهای آن همچنان باقی است.

نائب رئیس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که سفارت آمریکا تا قبل از تسخیر با فعالیت های گوناگون سعی در تضعیف انقلاب اسلامی داشت خاطر نشان کرد: آمریکا از طریق این پایگاه، به تقویت شبکه های کودتا و تامین مالی گروه های ضد انقلاب در کشور می پرداخت.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه با بیان این که 13 آبان نماد مقاومت و استکبار ستیزی یک ملت در برابر ظلم و استبداد زمان بود، افزود: 13 آبان نشان ثابت کرد که ملت ایران هیچ گاه زیر بار ظلم نخواهند رفت.

حجت الاسلام جلالی با تأکید براین که استکبار ستیزی شعار محوری ملت ایران است و هیچ گاه از این مسیر عقب نشینی نخواهند کرد، بیان داشت: نهضت امام راحل با شعار مبارزه با ظلم و استبداد و استقلال یک ملت آغاز شد.

وی با بیان این که رویکرد غرب به ویژه آمریکایی ها در سه دهه اخیر همواره با آرمان ها و ارزش های مورد نظر ملت ایران در تضاد بوده است، خاطرنشان کرد: مبارزه با سیاست های استکباری آمریکا مهم ترین رویکرد ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون بوده است.

نائب رئیس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که شعار «مرگ بر آمریکا» همچنان شعار محوری ملت ایران است، تصریح کرد: امروز ملت ایران به برکت همان ایستادگی ها و تلاش ها به الگوی استکبار ستیزی در جهان تبدیل شده است.

امام جمعه فریدونکناربا اشاره به این که دشمنی آمریکایی ها علیه ملت ایران همچنان ادامه دارد، گفت: این دشمنی ها طی روز های گذشته با سخنان رییس جمهور آمریکا و همچنین اقدامات مجلس نمایندگان آمریکا آشکار تر شد.

وی با اشاره به این که ستیز و دشمنی آمریکایی ها با اسلام ناب است، خاطرنشان کرد: این دولت مستکبر در سه دهه اخیر هر بار به بهانه های مختلف تلاش کرد با ملت ایران مبارزه کند، اما چون ایران اسلامی همواره در موضع حق بود در برابر توطئه های آنها پیروز شده است.

امام جمعه فریدونکنار با بیان این که علیرغم همه توطئه ها و دشمنی های آمریکایی ها با ملت ایران، نظام اسلامی هر روز مقتدرتر و عزتمند تر می شود، تصریح کرد: قدرت ملت بزرگ ایران بر گرفته از ارزش های معنوی است و هیچ قدرتی بیرونی توانایی مقابله با این قدرت معنوی را ندارد.

حجت الاسلام جلالی با بیان این که ملت بزرگ ایران حضور آنها در راهپیمایی ۱۳ آبان پرشور تر از هر زمان دیگری خواهد بود، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در سیزدهم آبان ماه امسال پاسخ یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا را خواهند داد.

نائب رئیس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که باید همه زمینه ها برای حضور پرشور مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان در این راهپیمایی فراهم شود، تصریح کرد: باید سیزدهم آبان ماه امسال همانند سال های گذشته در تاریخ این ملت با غیرت ثبت شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha