پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید مرتضی سندی

حوزه/ حجت الاسلام سندی با انتقاد از هزینه شدن ۱۶ درصد از بودجه کشور بحرین رای هزینه های تسلیحاتی گفت: خریدن این هواپیماهای جنگی آمریکا و تلاش برای خرید سامانه موشکی s۴۰۰ روسی سودی برای آل خلیفه نخواهد داشت و آمریکا و انگلستان هم در حمایت از رژیم آل خلیفه ناتوان خواهند بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید مرتضی سندی عضو ارشد جریان الوفاء الاسلامی بحرین، در سخنرانی هفتگی خود که از طریق اینترنت منتشر شد گفت: دو رژیم آل سعود و آل خلیفه اموال عمومی مردم خود را بیهوده خرج می کنند تا در برابر خداوند و اسلام و مسلمانان بایستند.

وی افزود: آن همه اموال عربستان و آمریکا که برای تخریب سوریه و عراق و کشورهای دیگر هزینه شد به هدر رفت و این پول ها به زودی موجب شکست و نابودی خودشان خواهد شد.

حجت الاسلام سندی در ادامه از سخنان محمد بن سلمان ولی عهد عربستان که گفته جنگ علیه یمن ادامه دارد تا مانع ایجاد حزب الله جدید در یمن بشویم، انتقاد کرد و در این زمینه گفت: این سخنان مصداق بارز صدّ عن سبیل الله و ایستادگی در برابر خداوند متعال است.

وی ادامه داد: عربستان ابزاری در دست آمریکا و اسرائیل است، اما تمام توطئه های آنها منجر به شکست و نا امیدی خواهد شد.

عضو ارشد الوفاء در مورد اوضاع بحرین نیز گفت: سیاست آل خلیفه در راستای سیاسیت ها و منافع آل سعود است و پول هایی که خرج می کنند برای خوشایند آل سعود و صدّ عن سبیل الله است درست همانند کاری که آل سعود انجام می دهد.

حجت الاسلام سندی در ادامه با اشاره به هزینه نظامی و تسلیحاتی آل خلیفه گفت: هزینه تسلیحاتی، راهی است که آل خلیفه برگزیده و گمان می کند تنها راهی است که می تواند با تکیه بر آن آتش انقلاب مردم را پس از هفت سال خاموش کند.

وی با انتقاد از هزینه شدن 16 درصد از بودجه کشور بحرین رای هزینه های تسلیحاتی گفت: خریدن این هواپیماهای جنگی آمریکا و تلاش برای خرید سامانه موشکی s400 روسی سودی برای آل خلیفه نخواهد داشت و آمریکا و انگلستان هم در حمایت از رژیم آل خلیفه ناتوان خواهند بود.

سید مرتضی سندی در ادامه سخنان خود با اشاره به مسئله زندانیان انقلابی بحرین گفت: اعتراض به بازداشت ها و احکام ظالمانه علیه انقلابیون باید ادامه داشته باشد و ما از آزادی برخی فعالان حقوق بشر خوشحالیم و بر این باوریم آنها به لطف خدا و تلاش رسانه ای و حقوقی آزاد شدند، اما ما نباید حضور بزرگان و رهبران انقلاب در زندان را فراموش کنیم و و به یاد داشته باشیم آنها و خانواده هایشان در چه فشاری به سر می برند و اکنون حدود 4 هزار زندانی انقلابی به ناحق در زندان آل خلیفه در شرایط سخت و دشوار به سر می برند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha