جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نمایشگاه آشنایی با سران تکفیر

حوزه/ مدیر مرکز تخصصی حکمت اسلامی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از برگزاری مسابقه «آشنایی با سران تکفیر» همزمان با برپایی نمایشگاه «آشنایی با سران تکفیر» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، خانم فهیمه فیضی، مدیر مرکز تخصصی حکمت اسلامی طی گفت و گویی عنوان کرد: نمایشگاه «آشنایی با سران تکفیر» از امروز، ۷ آبان ماه در سالن زیرزمین ساختمان شهید قدوسی(ره) واقع در آموزشگاه امام رضا(علیه‌السلام) راه اندازی و به مدت ۱۰ روز (چهارشنبه، ۱۷ آبان ماه) در این مکان دایر است.

وی اظهار داشت: همزمان با برپایی نمایشگاه «آشنایی با سران تکفیر» ، مسابقاتی تحت همین عنوان به صورت روزانه در این نمایشگاه برگزار می‌شود.

مدیر مرکز تخصصی حکمت اسلامی افزود: در این نمایشگاه ۳۶ مقاله پوستر با معرفی شخصیت‌های مهم سلفی‌های تکفیری وهابی و سلفی‌های جهادی به نمایش گذاشته شده است که هر روز تعدادی سؤال از محتوای مقاله پوسترها طراحی و در قالب مسابقه به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

فیضی تصریح کرد: در این ایام، ۱۰ مسابقه با سؤالات متفاوت برگزار و روزانه به سه نفر از برگزیدگان این مسابقات به قید قرعه، جوایزی اهدا می‌شود.

وی بیان داشت: هدف از برگزاری این مسابقه، توجه بیشتر و استفاده مطلوب تر بازدیدکنندگان از این مقاله پوسترهاست.

مدیر مرکز تخصصی حکمت اسلامی عنوان کرد: مقاله‌پوسترهای نمایشگاه با همکاری و مشارکت مؤسسه مطالعات بنیان دینی، مؤسسه فرهنگی تبلیغی بروج و مرکز تخصصی حکمت اسلامی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) و به تأیید علمی جناب آقای دکتر فرمانیان طراحی و تولید شده است.

فیضی یادآور شد: بازدید از نمایشگاه و شرکت در مسابقات برای عموم طلاب، اساتید و کارکنان جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) آزاد است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha