پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا برته در گفتگو با رادیو ایران

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین برته بر لزوم تعامل و هم افزایی رسانه ها فراتر از نگاه سیاسی و جناحی تاکید کرد و گفت:باید این شناخت و تعامل محقق شود تا بهتر بتوان از ظرفیت های عظیم رسانه ای در جهت خدمت به انقلاب و اسلام استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا برته در گفتگو با رادیو ایران مستقر در نمایشگاه مطبوعات با اشاره به حضور رسانه رسمی حوزه های علمیه در سال های گذشته در این نمایشگاه اظهار داشت: باید در عرصه رسانه فعالیت صادقانه داشت و با تعهد بالا به فعالیت پرداخت و در عین حال به دنبال جذابیت های سالم و مشروع برای مخاطبان بود.

سرپرست مدیریت رسانه و اطلاع رسانی حوزه های علمیه افزود: متاسفانه برخی رسانه ها نسبت به رعایت اخلاق رسانه ای چندان اهتمام ندارند که این مساله به اعتماد مخاطب ضربه می زند.

وی با اشاره به دایر شدن غرفه خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه در نمایشگاه مطبوعات، گفت: از جمله برنامه های ما در این دوره از نمایشگاه برگزاری نشست های تخصصی فقه رسانه و اخلاق رسانه است برای این که مبانی درست فعالیت رسانه از منظر دین تبیین شود.

وی در خاتمه بر لزوم تعامل و هم افزایی رسانه ها فراتر از نگاه سیاسی و جناحی تاکید کرد و گفت:باید این شناخت و تعامل محقق شود تا بهتر بتوان از ظرفیت های عظیم رسانه ای در جهت خدمت به انقلاب و اسلام استفاده کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha