پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دیدار شیخ اکرم الکعبی با آیت الله نابلسی

حوزه/ آیت الله نابلسی گفت: ما نیازمند عراقی یکپارچه هستیم که بسیج مردمی و مقاومت در آن نقش داشته باشد و بتواند با دشمنان عراق مقابله کند، زیرا این گروه های مقاومت ضامن امنیت عراق و مردم آن هستند که در برابر توطئه های دشمنان از عراق و مردم آن دفاع می کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شیخ اکرم الکعبی دبیرکل مقاومت ایلامی نجبا در عراق، امروز در جریان سفر به لبنان با آیت الله عفیف نابلسی از علمای این کشور دیدار کرد.

آیت الله نابلسی در این دیدار تاکید کرد: عراق باید با تمام گروه ها و قومیت ها و مذاهب و ادیان خود یکپارچه و متحد بماند و مردم عراق باید تمام توطئه های دشمنان را که قصد برهم زدن وحدت آنها را دارند خنثی کنند به ویژه توطئه های آمریکا و اسرائیل و عربستان که تا کنون به فجیع ترین جنایتها و ترورها دست زده اند تا عراق ضعیف بشود.

ایشان افزود: ما نیازمند عراقی یکپارچه هستیم که بسیج مردمی و مقاومت در آن نقش داشته باشد و بتواند با دشمنان عراق مقابله کند، زیرا این گروه های مقاومت ضامن امنیت عراق و مردم آن هستند که در برابر توطئه های دشمنان از عراق و مردم آن دفاع می کنند و همین ها بودند که عراق را از چنگ تروریستها نجات دادند و اکنون دشمنان باید بدانند که حملات آنها علیه بسیج مردمی تاثیری در این نهاد و مردم عراق ندارد.

شیخ اکرم الکعبی نیز در این دیدار گزارشی از مهم ترین تحولات میدانی عراق و سوریه و پیروزی های بزرگ مقاومت را به آیت الله نابلسی ارائه کرد و افزود: ما رفته رفته به روز اعلام آزادی کامل عراق نزدیک می شویم و امروز نیروهای ما در حال تعقیب باقیمانده عناصر داعش هستند که آمریکا آنها را به عراق فرستاد و تجهیز کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha