جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حیات الغیب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد و استاد حوزه علمیه لرستان گفت:مبلغان ابعاد معرفتی بصیرتی قیام عاشورا را در جامعه تبیین نمایند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب، عصر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه زینبیه(س) خرم آباد با اشاره به این که ماه های محرم و صفر، فرصتی مغتنم برای تبلیغ و تبیین معارف اهل بیت(ع) افزود: بصیرت افزایی در جامعه وظیفه اصلی مبلغان است که باید در ایام تبلیغی مردم را با عقاید اسلام و تشیع آشنا نمایند.

وی با تاکید بر این که طلاب و مبلغان باید ابعاد معرفتی و بصیرتی قیام عاشورا را برای مخاطبان تشریح نمایند خاطر نشان کرد: احیای سیره اهل بیت(ع) از موارد تبلیغی مهمی است که همواره بر آن تاکید ویژه ای شده است.

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد فرصت تبلیغ در ماههای محرم و صفر را فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی دانست و گفت: مبلغان در این ایام تلاش نمایند منابر و بحث های خود را درخصوص ابعاد بصیرتی قیام امام حسین(ع) و ترویج سبک زندگی اسلامی قرار دهند.

حجت الاسلام حیات الغیب با بیان اینکه اشاعه و گسترش آرمان های انقلاب اسلامی نیز از دیگر رسالت های مبلغان است، گفت: مبلغان باید با شناسایی توطئه های دینی فرهنگی دشمنان در این خصوص به بیان روشنگری و ارتقای بصیرت مخاطبان بپردازند.

وی در پایان احیا و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را نیز از دیگر وظایف مبلغان دانست و گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید به صورت فرهنگ در زندگی جاری شود و همواره نسبت به گسترش این فریضه در جامعه تلاش نماییم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha