شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ستاد همکاریها

حوزه/دبیران قطب های پنج گانه ستاد همکاریها ی حوزه و آموزش و پرورش به منظور بررسی و هماهنگی نشست سالانه این ستاد در قم گرد هم آمدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، این نشست که در سالن جلسات دبیرخانه ستاد در قم و با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی ملکی و معاونین ستادی برگزار گردید، مشاور وزیر آموزش پرورش در ابتدای ضمن قدر دانی از تلاشهای دبیران قطب های پنج گانه با مثبت ارزیابی کردن عملکرد ستاد و برنامه های آن در دومین سال ابلاغ برنامه های وزارتی گفت ؛به لطف خداوند و عنایت اهلبیت علیهم السلام روند فعالیت های ستاد همکاریها از آغاز تاکنون سیر صعودی داشته است .

وی گفت؛ هرچند در طول یک دهه گذشته حاکمیت سلیقه های متفاوت را در آموزش و پرورش شاهد بوده ایم ،اما نگاه به این ستاد و برنامه های آن مثبت بوده و به همین دلیل باید اذعان کنیم ،عملکرد ستاد همکاریها در هیچ دوره ای دستخوش تغییرات مدیریتی نشده و سیر صعودی داشته است .

حجت الاسلام والمسلمین ملکی بابیان اینکه خدمت به ترویج آموزه های دینی و تربیت نسل پاک و خدا محور در بخشنامه و دستور العمل سازمانی نمی گنجد، بلکه کار دلدادگی به خداوند و مکتب نورانی اسلام است یاد آورشد ؛ صدور یا ابلاغ بخشنامه ها و دستور العملها به لحاظ رعایت قانون و تشریفات اداری است ،اما آن چیزی که باعث برکت در کار و رشد مضاعف فعالیت ها میشود دغدغه مندی فرهنگیان و مسئولان ارجمند به تربیت دینی است و اگر تا کنون خدمات فرهنگی و دینی را در قالب فعالیت های ستاد همکاریها شاهد بوده ایم برگرفته از نیت خیر همه کسانی بوده است که در طول این سالها تلاش کرده اند .

دبیر ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش گفت ؛امیدواریم با این نگاه مثبت و خیر ،مسئولان هر دونهاد حوزه و آموزش و پرورش گام های بلند دیگری را در راستای سند تحول بنیادین بردارند 

وی ادامه داد؛اراده وزارت آموزش و پرورش بر تقویت روز افزون ستاد همکارهاست و وزیر آموزش و پرورش نیز علاوه بر وعده هایی که در مجلس به نماینگان داد ه اند اخیرا نیز با ابلاغ  برنامه های سال آتی در راستای تحقق سند تحول بنیادین،بخش اعظمی از برنامه هارا امور تربیتی و همین برنامه یی که ما دنبا میکنیم دانسته اند.

در ادامه این نشست علیرضا رحیمی معاون برنامه ریزی و پژوهش ستاد همکاریها به فرایند  بر گزاری نشست سالانه اعضای ستاد پرداخت و ضمن تبیین برنامه های پیشنهادی از دبیران قطب های پنج گانه خواست تعامل و همفکری خود را در هرچه بهتر برگزار شدن این نشست از ستاد همکاریها دریع ننمایند.

دبیران قطب ها نیز با ارایه نقطه نظرات خود پیرامون نحوه برنامه ریزی نشست سالانه و بیان نقاط قو ت وضعف نشست های قبلی خواستار بهره مندی کامل و بهتر از کارگروهای نشست شده و بر تخصصی بر گزارشدن کارگروه ها تاکید کردند.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha