جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حسینی مجد - اسد آباد

امام جمعه اسدآباد هدف سخنان ترامپ را ایجاد شکاف در نظام دانست و گفت: بعد از یاوه گویی های ترامپ تمام دستگاه های جمهوری اسلامی در یک جمله همه با هم متعهد شدند و آن هم حمایت از سپاه و اسلام بود و این مصداق "عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد"، است.

حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد امام جمعه اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حــوزه» در همدان، با اشاره به اهانت های ترامپ علیه نظام اسلامی و سپاه پاسداران، اظهار داشت: امریکا از پیشرفت های مکرر نظام اسلامی ایران عصبانی است.

امام جمعه اسد آباد عصبانیت دشمنان اسلام را ناشی از شکست های پی در پی آنها در منطقه دانست و گفت: آمریکا به دنبال نا امنی در منطقه بود اما به برکت خون شهدای مدافع حرم مانند سردار همدانی ها و شهید حججی ها و با فرماندهی سردار قاسم سلیمانی که از افتخارات سپاه و اسلام هستند نتوانست به مقصود خود برسد.

 وی ادامه داد: دشمن تمامی این شکست ها را از چشم سپاه می بیند و جا دارد به خاطر شکست های پیاپی، از غصه بمیرد و نعره بزند.

وی هدف سخنان ترامپ را ایجاد شکاف در نظام دانست و گفت: بعد از یاوه گویی های ترامپ تمام دستگاه های جمهوری اسلامی در یک جمله همه با هم متعهد شدند و آن هم حمایت از سپاه و اسلام بود و این مصداق عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد، است.

حجت الاسلام حسینی عبرت گرفتن از اتفاقات گذشته را وظیفه مسؤولان دانست و گفت: همه باید بدانند که این ها دست از دشمنی برنخواهند داشت و هر روز با بهانه جدید در صدد ضربه به انقلاب و نظام هستند.

امام جمعه اسد آباد هوشیاری مسؤولان در ادامه راه انقلاب را ضروری دانست و گفت: دشمن به دنبال راهی برای نفوذ است و هیچ گاه نباید بر سر جریان تسلیحاتی با آنها وارد مذاکره شویم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha