پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
طه محمدی

نماینده ولی فقیه در استان همدان طبع انسان را حریص دانست و گفت: بشر برای رسیدن به لذت دنیوی از هیچ خیانتی فرو گذار نمی کند و این وظیفه شما است که اینقدر قوی باشید که جلوی ارتکاب جرم را بگیرید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان، در دیدار با مدیران و مسؤولان سازمان تعزیرات حکومتی همدان با اشاره به اهمیت اجرای احکام در جامعه اظهار داشت: احکام اسلامی و تعزیراتی باید در جامعه نمود بیرونی داشته باشد.

رئیس بنیاد بوعلی توجهبه نوع پوشش لباس بازرسان را مهم توصیف کرد و گفت: بهتر است افراد دارای  لباس متحدالشکل باشند و مردم حضور آنها را در مراکز مشاهد کنند و با آرامش نسبت به خرید خودشان اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در استان طبع انسان را حریص دانست و گفت: بشر برای رسیدن به لذت دنیوی از هیچ خیانتی فرو گذار نمی کند و این وظیفه شما است که اینقدر قوی باشید که جلوی ارتکاب جرم را بگیرید.

امام جمعه همدان تعداد بازرسان و کارمندان تعزیرات را نسبت به متخلفان کم دانست و گفت: عده و تعداد شما در برابر جمع مجرمان محدوده است و باید چاره ای اندیشیده شود.

وی به ارزش بالای کار تعزیرات اشاره کرد و گفت: شما اگر بتوانید یک مورد اجرای خلاف را بگیرید اجر کار شما بسیار بالا است، چرا که با همان یک مورد شاید ده ها نفر دیگر به این سمت نروند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha