پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ستاد توسعه حوزه علميه خواهران مازندران

حوزه/ ستاد توسعه و تجهیز حوزه علمیه خواهران استان مازندران با حضور حجت الاسلام والمسلمین معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و مؤسس مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) قائمشهر، مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران و سایر اعضاء ستاد توسعه تشکیل گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حــوزه» در مازندران، حجت الاسلام علی غفاری مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران در این نشست، بیان کرد: با توجه به این که حوزه های علمیه خواهران بهترین مرکز برای توسعه و ترویج فرهنگ و نشر آموزه های دینی می باشند؛ لذا تاسیس این مراکز در تمام شهرها ضروری است.

وی افزود: متاسفانه برخی از شهرهای استان فاقد مدارس علمیه خواهران می باشد و هرساله تعدادی از خواهران علاقمند به تحصیل در مدارس علمیه خواهران استان به دلیل فاقد مکان و همچنین ظرفیت محدود برخی از مدارس علمیه خواهران از تحصیل در این مراکز محروم می شوند که باید تدابیر لازم  با همکاری ستاد توسعه حوزه علمیه خواهران مازندران و بهره گیری از  پشتوانه مهم خیرین صورت گیرد تا شاهد راه اندازی مدرسه علمیه خواهران در تمام شهرهای استان و امکان تحصیل برای همه متقاضیان و علاقمندان به تحصیل در حوزه خواهران استان باشیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران تصریح کرد: ستاد توسعه حوزه علمیه خواهران مازندران در کارنامه 10 ساله خود، فعالیت های چشمگیری در امر تاسیس، توسعه و تجهیز مدارس انجام داده و امیدواریم با راه اندازی مجمع خیرین حوزه علمیه خواهران استان، شاهد توسعه کمی و کیفی بیشتر مدارس علمیه خواهران مازندران باشیم.

وی در ادامه اعلام کرد: جهت پیشبرد اهداف ستاد توسعه حوزه علمیه خواهرنمازندران، باید این ستاد شهرستانها نیز با حضور برخی از مسئولین شهری مانند رئیس اداره اوقاف، رئیس اداره آموزش و پرورش، رئیس سازمان حج و زیارت و... تشکیل گردد؛ و قطعا حضور این مسئولین، برنامه های ستاد توسعه شهرستانها را سرعت بخشیده و بسیاری از موانع قانونی و...را مرتفع خواهد کرد.

حجت الاسلام غفاری در پایان خاطر نشان کرد: در راستای تشکیل مجمع خیرین حوزه علمیه خواهران مازندران، ضروری است که مجمع خیّرین شهرستانی نیز در هر شهرستان تشکیل گردد تا به عنوان حوزه یاران،  اهداف این مجمع را در مناطق مختلف پیگیری و محقق نماید.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha