پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله قبلان

حوزه/ رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان کشتار اسرائیل در شهر غزه را محکوم کرد و گفت: این جنایت، طبیعت مجرمانه این رژیم استعمارگر را که به تجاوز، جنایت، فتنه انگیزی و توطئه گری عادت دارد، نشان داد و ثابت کرد این رژیم منبع شرّ است که صلح و استقرار را در تمامی منطقه تهدید می‌کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در گفتگویی کشتار اسرائیل در شهر غزه را محکوم کرد و گفت: این جنایت طبیعت مجرمانه این رژیم استعمارگر را که به تجاوز، جنایت، فتنه انگیزی و توطئه گری اقدام می کند، نشان می دهد و این رژیم منبع شرّ است که صلح و استقرار را در تمامی منطقه تهدید می‌کند و این جنایت از رژیم تروریستی که به راحتی خون ریزی می کند و مرتکب کشتار ها می شود، عجیب و تازه نیست. این رژیم ریشه و منبع تروریست شده است.

آیت الله قبلان اشاره کرد: تجاوز به غزه همه فلسطینی ها را هدف قرار می دهد و این جنایت لکه ننگی است بر پیشانی انسانیت که هر روز در فلسطین خونریزی به راه می اندازد و این کشور تبدیل به زندان بزرگی شده که صهیونیست های جلاد، اقدامات سرکوبگرانه و زورگویانه خود را اجرا می کنند.

وی افزود: این جنایت ها حکایت از وحشی گری رژیم اشغالگر و توانایی آن در ساختن تروریسم علیه بشر و شکستن حرمت مقدسات دارد.

رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان، مسئولیت تداوم اقدامات تروریستی در فلسطین را متحمل رهبران عرب و مسلمین و تمامی کشور های جهان دانست؛ چرا که سکوت و عدم تحرک آن در یاری فلسطین و ملت آن، راه را برای اقدامات تروریستی اسرائیل باز کرده است.

آیت الله قبلان تصریح کرد: افزایش تلاش ها برای آشتی فلسطینی و رسیدن به وحدتی فلسطینی که بر اساس همبستگی در مقاومت مقابل اشغالگران، بهترین پاسخ به متجاوزان صهیونیستی است.

وی افزود: لازم است که یک جبهه فلسطینی یکپارچه با عنوان مقاومت در برابر اشغالگران صورت گیرد و با تمامی امکانات و وسایل تا آزاد سازی فلسطین از لوث اشغالگران و بازگشت آوارگان به خانه هایشان تلاش کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha