جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام اسد الله غفاری مدیر کل هماهنگی و پشتیبانی اعزام معاونت تبلیغ حوزه ‌های علمیه

حجت الاسلام غفاری گفت: مبلغان از تبلیغ چهره به چهره غافل نشوند، در میان مردم حاضر شوند، نبی مکرم اسلام(ص) نیز مردم را با رابطه چهره به چهره به مسجد و نماز دعوت می کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در همدان، حجت الاسلام اسد الله غفاری مدیر کل هماهنگی و پشتیبانی اعزام معاونت تبلیغ حوزه ‌های علمیه عصر امروز در همایش مبلغان حوزه علمیه همدان گفت: در حال حاضر در کشور 3363 مبلغ در طرح هجرت فعالیت می کنند به گونه ای که ظرفیت طرح هجرت تکمیل شده است.

وی تصریح کرد: از سال 1380 تا کنون 12000 مبلغ در طرح هجرت فعالیت کرده اند که از این میان، تعداد فراوانی از مبلغان جذب نهاد های دولتی همچون نمایندگی ولی فقیه در استان ها، امام جمعه شهر ها و روستا ها و دیگر عناوین شده اند.

حجت الاسلام غفاری با اشاره به فعالیت های مبغان در مناطق تبلیغی اظهار داشت: تا کنون 2300 مسجد و 1200 خانه عالم در روستا ها و مناطق محروم توسط مبلغان طرح هجرت ساخته شده است.

وی در ادامه افزود: ساخت غسال خانه، دارالقرآن کریم  نیز از زحمات مبلغان  به شمار می رود و من معتقدم که حضور مبلغان در جامعه و روستا ها، دارای آثار و برکات فراوانی است، مبلغان آرامش را به جامعه هدیه می کنند.

مدیر کل هماهنگی و پشتیبانی اعزام معاونت تبلیغ حوزه ‌های علمیه گفت: مبلغان باید در راستای احیای نماز صبح و مساله انس با قرآن کریم فعالیتی دو چندان داشته باشند.

وی در ادامه افزود: یکی دیگر از فعالیت های مبلغان طرح هجرت برگزاری طرح تمسک در مکان های تبلیغی است بدین معنا که مبلغ در محل تبلیغ خود کلاس قرآن و حدیث را برگزار می کنند.

حجت الاسلام غفاری بیان داشت: یکی دیگر از طرح های جدید معاونت تبلیغ حوزه های علمیه طرح پیوند آسمانی است و مبلغان با همکاری با ریش سفیدان محل تبلیغ خود واسطه امر خیر در بین جوانان می شوند.

وی در پایان گفت: مبلغان از تبلیغ چهره به چهره غافل نشوند، در میان مردم حاضر شوند، نبی مکرم اسلام(ص) نیز مردم را با رابطه چهره به چهره به مسجد و نماز دعوت می کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha