پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تبلیغ حوزه

حجت الاسلام غفاری گفت: امروزه با گسترده تر شدن ابزار های ارتباطی وظیفه ما نسبت به اجرای فعالیت های تبلیغی سنگین تر شده و باید با اتخاذ روش های جدید و مناسب، در راستای ابلاغ معارف دینی تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام اسد الله غفاری مدیر کل هماهنگی و پشتیبانی اعزام معاونت تبلیغ حوزه های علمیه در جلسه ای که شب گذشته با حضور مدیران مدارس علمیه شهرستان همدان که در حوزه علمیه آخوند(ره) برگزار شد، با اشاره به اهمیت مباحث تبلیغی ابراز داشت: برنامه های تبلیغی باید منسجم تر و کاربردی تر از گذشته اجرائی شود.

وی ادامه داد: ما باید توسط روحانی های طرح هجرت تمامی مناطقی که نیاز به حضور یک مبلغ بوده را تحت پوشش خود قرار داده و برنامه های تبلیغی و ابلاغی را مورد احتمام جدی قرار دهیم.

حجت الاسلام غفاری ابراز داشت: امروزه با گسترده تر شدن ابزار های ارتباطی وظیفه ما نسبت به اجرای فعالیت های تبلیغی سنگین تر شده و باید با اتخاذ روش های جدید و مناسب، باید در راستای ابلاغ معارف دینی تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: بیش از صد و پنجاه و یک نفر روحانی طرح هجرت در سطح روستا های فاقد روحانی شهرستان همدان مشغول رسالت خود بوده که از آموزش های لازم و برنامه های ابلاغی بهره گرفته اند.

مدیر کل هماهنگی و پشتیبانی اعزام معاونت تبلیغ حوزه های علمیه اظهار داشت: همواره باید ارتباط و نظارت بر عملکرد مبلغان را فراموش نکرده تا بتوانیم بهره لازم را از فعالیت های این عزیزان داشته باشیم.

وی ادامه داد: در کنار مبلغان طرح هجرت مبلغان خانم و آقا که در طرح امین با حضور در مدارس آموزش و پرورش مباحث تبلیغی خود را نسبت با دانش آموزان داشته که طبق برسی های ما بسیار مهم و اثرگزار بوده است.

حجت الاسالم غفاری ابراز داشت: ما با ارتباط با مبلغان همواره باید دغدغه های آن ها را شنیده و از برنامه های آن ها که می تواند بسیار مهم و اثرگزار باشد، استفاده کنیم.

وی در پایان افزود: سه هزار و سیصد و شصت روحانی در قالب طرح حجرت روستاهای فاقد روحانی را در سراسر کشور تحت پوشش قرار داده که به یاری خداوند امروزه شاهد نتایج چشم گیری هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha