جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انصاری

حوزه/ حجت الاسلام انصاری با اشاره به این که مساجد به عنوان کانون همه خوبی ها است، گفت:یکی از سیاست های ما، ضرورت پرهیز از تصدی گری و سپردن کار به خود اهالی فرهنگ است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام محمد علی انصاری  پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه  مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان، اظهار کرد: یک سنگینی بر دوشم اکنون احساس می کنم، اول اینکه باید این زمینه یعنی فضای فرهنگی را بیشتر بشناسم.

وی تصریح کرد: در طول دوران خدمت گزاری حتی یک روز غیر از مسیر فرهنگ و هنر و تبلیغ قدم برنداشته ام، با افتخار بیش از سی سال در نیروهای مسلح خدمت کردم و ارتشی ها را با افتخارترین نیروهای کشور می دانم

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان  افزود: در حوزه تئاتر، سرود، برنامه های فرهنگی و ... مسئولیت داشته ام و مدت طولانی روابط عمومی ارتش را به عهده داشتم، به من این افتخار را بدهید که از امروز به عنوان یکی از اعضای استان اصفهان باشم.

وی اذعان کرد: در کشور ما اصلی ترین سرمایه همه بخش ها علی الخصوص فرهنگی و هنری، مردم هستند اولین دغدغه من خدمت گذاری بی منت به همه آحاد استان اصفهان است که همه اهل فرهنگ هستند.

حجت الاسلام انصاری ابراز کرد: هنر یک مدیر این است که اگر گره ای باز نمی کند، گره به گره های موجود اضافه نکند، ما به همه بخش های فرهنگی خواهیم پرداخت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان با اشاره به این که مساجد به عنوان کانون همه خوبی ها است، گفت: یکی از سیاست های ما، ضرورت پرهیز از تصدی گری و سپردن کار به خود اهالی فرهنگ است، امروز سیاست دولت تدبیر و امید این گونه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انار IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    0 0
    اتفاقا مساجد جای کسی است که عقل ندارد ومی رود شما ها مغزش را شستشو دهید از ان سو استفاده کنید هر کسی به سخنان دشمنان خود که شما هستید بنشیند باید دو بار اعدام شود چون به کسی گوش داده که بخدا هم ارزش نمی دهد به دین خدا هم ارزش نمی دهد فقط برای خودش