جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان

حجت الاسلام ارزانی گفت: یکی از مهمترین سیاست ها و اصول ما در طول مدت خدمت در اداره ارشاد اصفهان، واگذاری امور به انجمن های مردم نهاد و در اصطلاح برون سپاری امور بود، معتقدیم که ما متصدی امر فرهنگ نیستیم، بلکه متولی آن هستیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، ضمن تقدیر از همراهان خود در 920 روز فعالیت خود در اداره کل ارشاد اصفهان، اظهار کرد: یکی از رموز بقای دستگاه ها و فعالیت های اجتماعی، پیوند آنها با فرهنگ است.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین سیاست هاو اصول ما در طول مدت خدمت خودم در اداره ارشاد اصفهان واگذاری امور به انجمن های مردم نهاد  و در اصطلاح برون سپاری امور بود، معتقدیم که ما متصدی امر فرهنگ نیستیم، بلکه متولی آن هستیم.

مدیر کل سابق فرهنگ وارشاد اسلامی اصفهان افزود: توجه به ادیان توحیدی و احصا بیش از 10 مکتب خاص که جریان‌ جدیدی را در اصفهان ایجاد کرد، از جمله اقدامات طی ماه های گذشته در اداره ارشاد اصفهان بوده است.

مشاور وزیر ارشاد و دبیر شورای هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: مارکوپولو به گزاف اصفهان را نصف جهان ندانسته، این جایگاه ارزشمند در اصفهان وجود دارد و رهبری هم برجسته‌ترین صفت اصفهان را علم و هنر دانستند و از سوی دولت یکی از محور‌های مهم توسعه در برنامه ششم بحث فرهنگ و هنر دیده شده است.

حجت الاسلام ارزانی با بیان این که اصفهان کریدور فرهنگ و هنر است که باید تلاش کنیم به جایگاه اصلی خود برسد، بیان داشت: به شدت معتقدیم هر فردی بخواهد در اصفهان فعالیتی انجام دهد، باید به فرهنگ و هنر توجه ویزه  داشته باشد.

وی عنوان کرد: تکریم هنرمندان، تعامل با مسئولان، برون‌سپاری و واگذاری فعالیت‌ها، تقویت عرصه بین‌الملل، توجه ویژه به شهرستان‌ها، هم‌زیستی اعتلای با ادیان، ارتباط با علما و مراجع، توجه ویژه به افزایش شادی و نشاط در جامعه و تبیین سند چشم‌انداز ارشاد اصفهان از جمله مبانی فعالیتی ارشاد اصفهان بود.

گفتنی است حجت‌الاسلام محمدعلی انصاری، در کارنامه خود مشاور امور ایثارگران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ریاست اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و پیش از آن به مدت 4 سال مسئولیت اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش را عهده دار بوده و مسئولیتی چون معاون فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را نیز تجربه کرده است.

هم‌چنبن حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی که به مدت 2 سال بر مسند مدیریت ارشاد اصفهان قرار داشت، با حکم وزیر ارشاد، دبیر شورای هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور  شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha