پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 430269
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
لرستان

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه استان ایلام با اشاره بر اعزام ۵۰ روحانی مبلغ به مرز مهران خبر داد و عنوان کرد که آموزش های لازم به مبلغین ارائه شده تا فعالیت تبلیغی بپردازند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی مدیر حوزه علمیه استان ایلام در جمع روحانیون مبلغ و طلاب استان و شهرستان ها در حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) ایلام گفت: اجتماع اربعین در سطح بین المللی دارای جایگاه ویژه ای است.
وی از آمادگی حوزه های علمیه در استان ایلام برای حضور موثر و پرنگ و خدمتگذاری همه جانبه تبلیغ بیان احکام ،برپایی نماز جماعت در موکب ها، پرسش و پاسخ ،محافل صمیمی و نشست های علمی. برای زائرین اربعین خبر داد
مدیر حوزه های علمیه استان با اشاره به  اعزام ۵۰ روحانی مبلغ به مرز مهران خبر داد و عنوان کرد که آموزش های لازم به مبلغین ارائه شده تا فعالیت تبلیغی بپردازند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: مبلغان اعزامی با تلاش در انتقال مفاهیم ناب اهل البیت(علیهم السلام) به  زائرین در این حرکت جهانی نقش آفرینی خواهند نمود و مسئولین حوزه هایی علمیه برای تاثیر چشم گیر و جدی حوزه های علمیه در این حرکت عظیم تمهیدات لازم را برای تقویت همه جانبه حوزه مهران را داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha