پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین نبوی

معاون تبلیغ و امورفرهنگی حوزه های علمیه کشور گفت: امروز مدارس امین در تهران با استقبال مواجه شده است و توانسته موج ایجاد کند و امروز برخی افراد در راه تبلیغ نوین و مدارس سفیران هدایت سنگ اندازی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن نبوی معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور امروز در مدرسه آخوند همدان در جلسه شورای تبلیغ استان همدان، اظهار داشت: تبلیغ باید در کشور نهادینه و متحول شود.

وی ادامه داد: امام حسن عسکری علیه السلام  درباره اهمیت هجرت در آخر الزمان می فرماید که اگر نبودند عده ای قلیل در آخر الزمان که از دین خدا دفاع کنند به غیر از عده ای مرتد از دین خدا چیزی باقی نمی ماند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی  حوزه های  علمیه کشور ادامه داد: امام حسن می فرماید این افراد افضل ترین افراد هستند و امروز به کسانی نیامند هستیم که بتوانند قلب ضعفای شیعه را به دست آورده و از آنها حراست کنند.

وی افزود: باید فرهنگ تغییر پیدا کنند و باید ملاک تبلیغ اصلاح و در جامعه و امر به معروف و نهی از منکر باشد و در در حال حاضر این گونه نیست و این برنامه باید به هم ریخته شود و تحولی در حوزه ایجاد شود.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی گفت: در حوزه های علمیه درباره فرق و ادیان متخصصی وجود نداشت ولی امروز درباره عرفان های نوظهور و ادیان مرکزی ایجاد شده و با موفقیت درحال بررسی و تحقیق هستند.

وی خاطرنشان کرد: در امر تبلیغ با مشکلات فراوانی مواجه هستیم و امروز در امر تبلیغ مدارس سفیران به خوبی جوابگو بوده است و باید این مساله تقویت شود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور گفت: امروز مدارس امین در تهران با استقبال مواجه شده است و توانسته موج ایجاد کند و امروز برخی افراد در راه تبلیغ نوین و مدارس سفیران هدایت سنگ اندازی می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha