پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ غرفه خبرگزاری حوزه در ششمین روز نمایشگاه مطبوعات-۳

حوزه/ حجت الاسلام مظفری میانجی، نماینده آیات عظام شبیری زنجانی و علوی گرگانی در تهران از غرفه خبرگزاری حوزه بازدید کرد.

حجت الاسلام میانجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به نامگذاری سال جاری به اقتصادمقاومتی اقدام و عمل، اظهار داشت: انجمن روحانیان کارآفرین کشور، با نهادینه کردن فرهنگ اصیل اقتصادی اسلام و ترویج کارآفرینی اسلامی، فصل نوینی از اقتصاد ولایی را در تاریخ کشور رقم خواهد زد.

وی با انتقاد از نحوه‌ی عملکرد اتاق بازرگانی در تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: متاسفانه اتاق بازرگانی که از مهمترین مراکز سیاستگذاری در اقتصاد کلان کشور است، به شدت از اقتصاد اسلامی فاصله گرفته است.

عضو هیات موسس و شورای سیاستگذاری انجمن روحانیان کارآفرین کشور با اشاره به این که متاسفانه عده‌ای در اتاق بازرگانی بیش از چهار سال است در مقابل ثبت و فعالیت تشکل های اقتصادی جهادی، کارشکنی می‌کنند افزود: انجمن روحانیان کارآفرین کشور، تشکل ولایی و متبرکی است که با حضور پر برکت جمع کثیری از حضرات آیات، حجج اسلام، علماء فاضل، فقهای دانشمند، طلاب انقلابی و همچنین فعالان تشکل گرایی اقتصادی و صاحب نظران اقتصاد اسلامی، شکل گرفته است.

حجت الاسلام مظفری میانجی خاطرنشان کرد: هیأت مؤسس انجمن روحانیان کارآفرین کشور بر این میثاقند تا مهمترین پیش نیاز خلق حماسه اقتصادی که همانا پیاده سازی کامل اقتصادی اسلامی است را بر پایه تعالیم  قرآن کریم و سیره خاندان عصمت و طهارت(س)، زمینه سازی کنند و با سوق دادن فرهنگ عمومی مردم به سمت فرهنگ اصیل اقتصادی اسلام و تبیین و ترویج "کارآفرینی اسلامی"، فصل نوین بلوغ "اقتصاد اسلامی" را پایه گذاری کنند.

وی در پایان با بیان این که جای خالی نماینده ولی فقیه در اتاق بازرگانی مشهود است، گفت: از بازاریان متدین و انقلابی می خواهیم با انجمن روحانیان کارآفرین کشور در مسیر تحقق اقتصاد اسلامی همکاری کنند و از محضر مقام معظم رهبری درخواست نمایند تا نماینده ویژه خود را در اتاق بازرگانی منصوب نمایند تا ان شاءالله بتوانیم اقتصاد اسلامی و اقتصاد مقاومتی را در کشور احیاء نموده و ثروت آن را هم برای رفع نیازهای خود و هم در راه ارزش های اسلامی هزینه کنیم. ۳۱۳/۴۲

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha