جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دومین اجلاس بین المللی اتحاد علمای مقاومت در بيروت

حوزه/ در ادامه فعالیت های اجلاس بین المللی علمای مقاومت، فردا جمعه تمام شرکت کنندگان به منطقه "مارون الرأس" یعنی مرز میان لبنان و فلسطین اشغالی خواهند رفت و در آنجا قدرت، شجاعت و همبستگی علما در مقابله با اسرائیل را به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش خبرنگار اعزامی حوزه به اجلاس بین المللی علمای مقاومت در بیروت، دومین روز از برگزاری این اجلاس با برگزاری نشست های تخصصی آغاز شد و هم اکنون سه نشست تخصصی با حضور علمای جهان اسلام در حال برگزاری است.

 بنابر گزارش خبرنگار حوزه، اولین نشست با موضوع "فرهنگ مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی" و دومین نشست با عنوان "ریشه های جنبش و قیام در امت اسلامی برای مقابله با دشمن صهیونیستی" و سومین نشست با محور "نقش علما در مقابله با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی" است.

بر اساس این گزارش، اجلاس بین المللی علمای مقاومت، ظهر امروز با برگزاری نشست مجمع عمومی اتحادیه با عنوان "فلسطین؛ واقعیت ها و چالش ها" به کار خود ادامه می دهد و در نوبت عصر هم گزارش کمیته های تخصصی و بحث و تبادل نظر درباره این گزارش ها در دستور کار اجلاس قرار دارد.

همچنین نشست ویژه ای نیز غروب امروز با عنوان "اسرائیل به سوی نابودی بر اساس منابع دینی" برگزار می شود و امشب نیز مراسم اختتامیه و قرائت بیانیه پایانی در دستور کار اجلاس قرار دارد که گزارش آن را نیز به سمع و نظر مخاطبان ارجمند خواهیم رساند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha