پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ غرفه خبرگزاری حوزه در هفتمین روز نمایشگاه مطبوعات-۲

حوزه/ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های ورامین و قرچک امروز با حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از غرفه خبرگزاری حوزه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد سیدی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های  ورامین و قرچک امروز با حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از غرفه خبرگزاری حوزه بازدید کرد.

وی سپس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به نقش مهم رسانه ها در تبیین ارزش های دینی، اظهار داشت: رسانه ها به عنوان پیشران افکار عمومی نقش بسیار زیادی در هدایت فکری مردم دارند و چنانچه این رسانه در مسیر ارزش های انسانی، الهی و اخلاقی باشد، و آن ها را به جامعه تزریق نماید، تاثیرگزاری ویژه ای در افکار و اندیشه های آحاد مردم و نخبگان جامعه خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین سیدی افزود: خبرگزاری حوزه به یک عنوان یک رسانه حوزوی و انقلابی می تواند نقش مهمی در ترویج گفتمان انقلاب و مکتب اهل بیت(علیهم السلام) داشته باشد.

خاطر نشان می شود، خبرگزاری حوزه به عنوان رسانه رسمی حوزه های علمیه نیز همچون دوره های گذشته، با هدف گسترش تعاملات در فضای رسانه ای کشور و اطلاع رسانی از کارکردهای حوزه های علمیه جهان تشیع، در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات، حضور فعال دارد.

علاقه مندان می توانند برای بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، به مصلای امام خمینی(ره) تهران، شبستان اصلی، راهروی 9، غرفه 159 مراجعه کنند. 313/42

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha