جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دکتر علی اکبر ولایتی

حوزه/ دکتر علی اکبر ولایتی گفت: گزينه مقاومت، رويارويي و محور مقاومت، تنها راهي است که به آزادي سرزمين اشغال شده فلسطين منجر مي شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دکتر علی اکبر ولایتی مشاور امور بين الملل مقام معظم رهبري در نشست پاياني دومین اجلاس بین المللی علمای مقاومت در بیروت، گفت: محور مخالف سعي کرد با فتنه انگيزي در منطقه ، نگاهها را از قضيه فلسطين دور کند. از نگاه ايران موضوع فلسطين، موضوعي محوري و در صدر ديگر محورهاست.

وی افزود: گزينه مقاومت، رويارويي و محور مقاومت، تنها راهي است که به آزادي سرزمين اشغال شده فلسطين منجر مي شود.

مشاور امور بين الملل مقام معظم رهبري اظهارداشت:‌ محور مقاومت برنامه هاي آمريکا و صهيونيزم براي تقويت گروههاي تروريستي با هدف ايجاد بي ثباتي در منطقه به شکست کشاند.

ولایتی ادامه داد: برخي از دولت هاي منطقه اي مسير سازش با اسرائيل را برگزيده و با فتنه انگيزي ها هماهنگ شده اند.

وی گفت: جنبش حماس تمامي شرايط اسرائيل را جهت نهايي شدن روند آشتي داخلي فلسطين رد کرد. اسرائيل شرط کرده بود حماس بايد سلاح را زمين بگذارد، اسرائيل را به رسميت بشناسد و روابطش را با ايران قطع کند.

مشاور امور بين الملل مقام معظم رهبري گفت: اینکه آغاز این اجلاس با پیام رهبر ایران همراه شد، نشانه‌ای است بر اینکه ایشان چه اولویتی برای مسئله فلسطین قائل هستند.

ولایتی افزود: این که مجموعه‌ای از علمای بزرگ جهان اسلام اینجا جمع شوند معنایش این است که راه آزادی فلسطین مقاومت است نه سازش.

وی تاکید کرد: با رهنمود‌های رهبری، فلسطین همیشه مسئله اول جهان اسلام بوده و خواهد بود.

دومین اجلاس اتحاد علمای مقاومت که از صبح روز گذشته با پیام حضرت آیت الله خامنه ای در بیروت کار خود را آغاز کرده بود، امشب با قرائت بیانیه پایانی به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha