جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام ضیایی

حوزه/حجت الاسلام ضیایی گفت: توجه به منویات مقام معظم رهبری و توجه ویژه به بحث تمدن سازی اسلامی دو موضوع مهمی است که شایسته است رسانه حوزه بیش از پیش به آن توجه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام ضیایی، مدیر همکاری ها و پشتیبانی مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها گفت: بعد از انتصاب آیت الله اعرافی  به عنوان مدیر حوزه های علمیه، تحولات خوبی  در همه عرصه ها ایجاد شد و یکی از چیزهایی که به صورت جدی و ویژه مورد توجه قرار گرفت، بحث نظامات جامع حوزه یود.

وی در تشریح الزامات یک رسانه حوزوی گفت: آنچه از رسانه حوزه توقع می رود بالا بردن سواد رسانه ای حوزویان است چرا که رسانه کمک زیادی دز نشر معارف اهل بیت(ع) دارد و توقع از حوزه نیز همین است.

لزوم تبیین منویات مقام معظم رهبری

حجت الاسلام ضیایی تاکید کرد: تبیین منویات و رهنمودهای  مقام معظم رهبری و توجه ویژه به بحث تمدن سازی اسلامی دو موضوع مهمی است که شایسته است رسانه حوزه بیش از پیش به آن توجه کند.

مدیر همکاری ها و پشتیبانی مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه افزود: انعکاس منویات بزرگان حوزه و توقعات آنان در رسانه حوزه نیز یکی دیگر از مواردی است که رسانه حوزه به آن می پردازد.

نقش رسانه حوزه در مقابله با تهاجم رسانه ای دشمن

مدیر همکاری ها و پشتیبانی مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه افزود: امروزه دشمنان اسلام از طریق فضای مجازی درصدد تهاجم فرهنگی و رسانه ای گسترده علیه مردم و جوانان ما هستند لذا نقش رسانه حوزه برای مقابله با آنان بسیار مهم و اساسی می باشد.

 حجت الاسلام ضیایی در پایان گفت: رسانه حوزه تنها متعلق به حوزه نیست بلکه متعلق به آحاد مردم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha