پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام محمود مشایخ امام جمعه شهرستان نوشهر

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که استکبارستیزی ریشه در اعتقادات و آموزه های دینی ما دارد، گفت: ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی همواره این حماسه عظیم را گرامی خواهند داشت چون نماد انقلاب و نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی سیزدهم آبان ماه شهرستان نوشهر از این روز حماسه ساز به عنوان نماد مبارزه با مستکبران و به‌ ویژه دولت آمریکا یاد کرد.

وی با بیان این ملت بزرگ ایران در مقابله با سیاست های استکباری آمریکای جنایت کار مصمم و متحد هستند، افزود: امروز علیرغم گذشت حدود چهار دهه از عمر این انقلاب، همچنان پرچم استکبار ستیزی در این کشور برافراشته است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت ایران به مقابله با سیاست های دولتمردان آمریکایی افتخار می کند، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نخواهد گذاشت سیاست های خصمانه آمریکایی ها در منطقه عملیاتی شود.

امام جمعه نوشهر با بیان این که توطئه های آمریکایی ها علیه ملت ایران پایانی ندارد، گفت:‌ آمریکای جنایتکار با گذشت نزدیک به چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هیچگاه دست از سیاست های خصمانه اش علیه ملت ایران بر نداشته و همچنان ادامه می دهد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که سیاست های آمریکایی ها در هر نقطه از این کره خاکی محکوم به شکست است، افزود: آمریکا امروز باید بداند که امت ایران اسلامی تا به امروز در برابر زورگویی ها و زیاده خواهی های استکبار جهانی ایستادگی کرده و از این پس نیز با اقتدار بیشتری مقاومت و ایستادگی خواهد کرد.

حجت الاسلام مشایخ آمریکا را بزرگترین و مهم ترین حامی تروریستم در جهان معرفی کرد و با بیان این که این کشور به وجود آورنده گروه های ترویستی تکفیری فعال در منطقه است، تصریح کرد: دستان دولتمردان آمریکایی امروز به خون میلیون ها انسان بی گناه آغشته شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که شکست آمریکایی ها در منطقه رسوایی بزرگی برای آنها بوده است، خاطرنشان کرد: آمریکا باید بدانند که با سیاست های خصمانه و دروغینی که در پیش گرفته به جایی نخواهد رسید.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها به دلیل ناکامی های متعدد این کشور در جهان امروز به کشور منزوی تبدیل شده اند، افزود: کلمه ابدرقدرتی برای آمریکایی ها حتی در خود این کشور نیز برای دولتمردان آمریکایی بی اعتبار است.

امام جمعه نوشهر با اشاره به این که امروز دانشجویان و دانش آموزان با بصیرت کشورمان شعار مرگ بر آمریکا را محکم تر از هر سال دیگری بر سر آمریکایی ها فریاد زدند، تصریح کرد: سیزدهم آبان ماه نماد استقلال خواهی و استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران است.

وی با بیان این که نباید فراموش کنیم که آمریکایی ها از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بر اقتصاد، سیاست و فرهنگ ایران دخالت کامل داشتند، تصریح کرد: اقتصاد کشورمان تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در همه امور وابسته به آمریکایی ها بود و همین مسأله مانع از رشد کشورمان شده بود.

امام جمعه نوشهر با اشاره به این که آمریکایی ها چهل سال است که دارند دشمنی می کنند و شکست می خوردند، خاطرنشان کرد: همان طور که رهبری فرمودند آنها درک درستی از واقعیت ها ندارند و به همین دلیل همواره شکست می خورند.

حجت الاسلام مشایخ با بیان این که جمهوری اسلامی نقشه های آمریکایی ها را در خاورمیانه خنثی کرده، تصریح کرد: آمریکایی ها برای همه کشورهای خاورمیانه نقشه های راهبردی و مهمی داشتند، اما با نقش آفرینی نظام مقدس جمهوری اسلامی همه این نقشه ها و توطئه ها شکست خورده اند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که استکبارستیزی ریشه در اعتقادات و آموزه های دینی ما دارد، گفت: ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی همواره این حماسه عظیم را گرامی خواهند داشت چون نماد انقلاب و نظام اسلامی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha