پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دانش آموزان مسلمان، اسباب بازی‌ به کودکان بستری در بیمارستان اهداء کردند

حوزه/گروهی از دانش آموزان مسلمان در مدرسه ابتدایی روضة العلوم در شهر بلاک برن، طی اقدامی دسته جمعی اسباب بازی‌هایشان را کادو کرده و آن‌ها را به کودکان بیمار و بستری در بیمارستانی اهدا کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از aboutislam، گروهی از دانش آموزان مسلمان یک مدرسه ابتدایی در شمال غربی انگلستان، اسباب بازی‌هایشان را به کودکان بستری شده در یک بیمارستان اهداء کردند. دانش آموزان مسلمان در مدرسه ابتدایی «روضه العلوم» یا «باغ دانش»، در شهر بلاک برن طی مراسمی اسباب بازی‌هایشان را کادو کردند و آن‌ها را برای کودمان بستری شده در بیمارستان فرستادند.

ناهید خان معلم این مدرسه ابتدایی گفت: ما یعنی تمام اعضای مدرسه می‌‌خواستیم نور امیدی به زندگی کودکان بیمار در بیمارستان بتابانیم. ما نامه‌هایی به والدین فرستادیم و از آن‌ها خواستیم هدایایی را برای اهداء به بیمارستان آماده سازنند و با واکنش بسیار خوب و عالی از سوی آن‌ها مواجه شدیم. در آخر نیز شورای مدرسه از بیمارستان بازدید کرده و هدایا را تحویل داد.

بازدید از بیمارستان آموزشی بلاک برن توسط یک موسسه خیریه ملی آموزشی با عنوان «علم تا عمل» سازمان دهی شده بود.

وقاص علی مدیر اجرایی علم تا عمل در این باره به خبرنگاران گفت: اهداء کردن بخش ارزشمندی از سیستم آموزشی وسیع‌تر برای دانش آموزان می‌باشد و به این شیوه آن‌ها را درباره اهمیت واکنش اجتماعی آگاه می‌کنیم. مایه خرسندی بود وقتی دیدیم کودکان بیمار و والدین‌شان علی‌رغم سخنی‌هایی که با آن‌ها روبرو هستند، لبخند به لب دارند.

مدیر بخش کودکان بیمارستان نیز این اقدام را تحسین کرده و گفت: کاری که این مدرسه اسلامی انجام داده به جا بود. ما از بچه‌ مسلمان‌ها به خاطر این اقدام خیرخواهانه‌شان سپاسگزاریم و از واکنش کودکان و والدین آن‌ها نیز می‌توان فهمید که تا چه اندازه قدردان این توجه هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha