جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله العظمی بشیر نجفی در پیاده روی اربعین حضور یافت+ تصاویر

حوزه/ آیت الله بشیر نجفی در این پیاده روی با اشاره به عظمت جایگاه خدمت به امام حسین (ع) و زائران گرامی، تاکید کردند: خدمت به امام حسین (ع) خدمت به اسلام و آبیاری درختی است که حضرت رسول اکرم (ص) کاشت و امام حسین (ع) با خون پاک خود آن را سیراب کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف در پیاده روی میلیونی مسیر کربلا "طریق یا حسین" شرکت کردند.

آیت الله بشیر نجفی در این پیاده روی با اشاره به عظمت جایگاه خدمت به امام حسین (ع) و زائرین گرامی، تاکید کردند: خدمت به امام حسین (ع) خدمت به اسلام و آبیاری درختی است که حضرت رسول اکرم (ص) کاشت و امام حسین (ع) با خون پاک خود آن را سیراب کرد.

ایشان افزودند: خدمت به زائران امام حسین (ع) خدمت به آن شجره پاک است و از خداوند متعال می خواهم تمام کسانی که در خدمت امام حسین (ع) و زائرین ایشان هستند، بیامرزد.

آیت الله نجفی ادامه داد: خداوند از شما قبول کند و امیدوارم این خدمتگذاری وسیله ای برای تشرف دیدار امام حسین (ع) در روز قیامت باشد.

این مرجع عراقی بر روان شهدای عراق درود فرستاد و برای خانواده های آنان طلب صبر و برای مجروحین طلب شفای عاجل کردند.

همچنین حجت الاسلام علی نجفی مدیر دفتر آیت الله نجفی تاکید کرد: آیت الله بشیر نجفی مثل عادت هر ساله از این مسیر پیاده روی می کند و این مسیر مکتبی برای تربیت، اخلاق و اعلام بیعت و ولایت با امام حسین (ع) است.

آیت الله العظمی بشیر نجفی

 

آیت الله العظمی بشیر نجفی

آیت الله العظمی بشیر نجفی

آیت الله العظمی بشیر نجفی

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha