جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
غلامرضا شریعتی ، استاندار خوزستان

حوزه/ شریعتی با بیان اینکه تردد در پایانه مرزی چذابه، نسبت به شلمچه روان‌تر است، گفت: از همه مردم تقاضا می‌کنیم که پایانه مرزی چذابه را برای ورود به کشور عراق انتخاب کنند.

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مستقر در مرز چذابه، پیرامون آخرین اخبار تردد زائران اباعبدالله الحسین(ع) به کربلای معلی، اظهارداشت: تا  امروز بیش از ۹۰۰ هزار نفر از مرز چذابه و شلمچه عبور کرده‌اند و تردد زائران در هر دو مرز روان بوده و هیچ مشکلی در این خصوص نداریم.

وی با بیان اینکه تردد در پایانه مرزی چذابه، نسبت به شلمچه روان‌تر است، گفت: از همه مردم تقاضا می‌کنیم که پایانه مرزی چذابه را برای ورود به کشور عراق انتخاب کنند؛ چراکه این مرز، زیرساخت و شرایط بهتری برای ورود زائرین به کشور عراق دارد.

استاندار خوزستان، با تقدیر از کلیه خدام اباعبدالله الحسین(ع)، تصریح کرد: خدمت‌رسانی خدام اباعبدالله الحسین(ع) در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه وحدتی بی‌بدیل در مردم ایجاد کرده و آن زمان که مشاهده می‌کنیم مردان و زنانی از اقصا نقاط کشور در این مناطق به زوار اباعبدالله الحسین(ع) خدمت می‌کنند جلوه‌ای زیبا از ظهور منجی عالم بشریت که در روایات معصومین(ع) آمده را در ذهن تداعی می‌کنیم.

لازم به ذکر است، بنا به گفته معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر، تا کنون بیش از ۶۰۰ هزار زائر از مرز شلمچه عبور کرده‌اند که ۹۰ هزار نفر اتباع خارجی و مابقی زوار ایرانی هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha