جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام طه محمدی / امام جمعه همدان

حوزه/ امام جمعه همدان گفت: اغلب کسانی که از حقوق زن دفاع می کنند نمی دانند که حقوق واقعی زن چیست، در دانشگاه های امروز رشته ای به نام روانشناسی زن وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان در دیدار با مسؤولان نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی که ظهر امروز برگزار شد با اشاره به حقوق زنان، اظهار داشت: اغلب کسانی که از حقوق زن دفاع می کنند نمی دانند که حقوق واقعی زن چیست، در دانشگاه های امروز رشته ای به نام روانشناسی زن وجود ندارد.

وی افزود: حوزه و دانشگاه در زمینه روانشناسی زن و شناخت جایگاه واقعی زنان کار نکرده اند و باید در مرحله نخست سیستم وجودی زنان را کشف کنیم. زنان نیز به عنصر وجودی خود پی نبرده اند و با این تفاسیر حقوق حقه زنان در جهان احیا نخواهد شد و باید دانست که باغ بدون باغبان تاراج می شود.

آیت الله طه محمدی خاطرنشان کرد: در کشور 5 میلیون زن مجرد داریم و 6 میلیون زن مطلقه وجود دارد و باید برای آنها کاری جدی صورت بگیرد وگرنه بحران اجتماعی در آینده گریبان جامعه را خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: زن موجودی مقدس است و برخی مردان زنان را برای مقاصد خود زن را به بند کشیده اند و خداوند رحم زنان را از زحمانیت خود منشعب کرده ام و کسی که حرمت رحم را نگه دارد عمر او را طولانی می کنم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha