پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جلسه شورای عالی بسیج در همدان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه همدان با تاکید بر ضرورت احیای ورزش صبحگاهی در مدارس علمیه، گفت: متاسفانه مسأله ورزش در حوزه های علمیه مغفول مانده است و طلاب رو روحانیان باید در برنامه ریزی های خود جایی برای ورزش عمومی قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، عصر روز گذشته در جلسه شورای عالی قشر بسیج طلاب و روحانیون همدان، با تاکید بر ضرورت توجه به ورزش طلاب، گفت: مسوولان حوزه باید برای نهادینه ورزش در حوزه های علمیه چاره ای بیاندیشند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که متاسفانه مسأله ورزش در حوزه های علمیه مغفول مانده است، افزود: طلاب رو روحانیان باید در برنامه ریزی های خود جایی برای ورزش عمومی قرار دهند.

مدیر حوزه علمیه استان همدان تاکید کرد: مسوولان مدارس علمیه همدان و پایگاه های بسیج باید در راستای نهادینه کردن ورزش در مدارس اهتمام و فعالیت داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم احیای ورزش صبحگاهی در مدارس علمیه، تصریح کرد: مدارس علمیه باید در کنار آموزش و تهذیب، برنامه های متنوع ورزشی برای طلاب و روحانیان داشته باشند.

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به اهمیت سلامت بدنی، خاطرنشان ساخت: علما زمانی که به مرحله ای از علم می رسند، مشکلات بدنی سبب می شود تا نتوانند فعالیت مناسبی در راستای تبلیغ و تدریس داشته باشند،لذا طلاب جوان باید به ورزش اهمیت دهند، چرا که سبب سلامتی و افزایش طول عمر می شود.

مدیر حوزه علمیه همدان در پایان با اشاره به هفته وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: مسأله وحدت حوزه و دانشگاه باید به صورت کاربردی اجرا شود، به نظر بنده برگزار کرسی های آزاد اندیشی می تواند کمک خوبی به مسأله بکند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha