شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام دشتکی

حوزه/ حجت الاسلام دشتکی با تاکید بر ضرورت فراهم سازی زیرساخت های ورزشی در مدارس علمیه، گفت: یکی از ورزش هایی که تاکید فراوانی در اسلام به آن شده است ورزش شنا است که می تواند بسیاری از مشکلات روحی و جسمی را در افراد برطرف کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در همدان، حجت الاسلام علی دشتکی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان عصر روز گذشته در جلسه شورای عالی قشر بسیج طلاب و روحانیون همدان، گفت: باید زیر ساخت ها و امکانات ورزش در مدارس علمیه استان فراهم شود، البته مدارس علمیه نیز باید در راستای احیای مساله ورزش در مدارس از برنامه های ورزشی که نیاز به هزینه آنچنانی ندارد همانند ورزش صبحگاهی استفاده کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به این که یکی از برنامه مناسب برای طلاب روحانیان ورزش کوهنوردی است، افزود: مدارس علمیه در هفته یک روز مشخصی را برای اجرای این ورزش عمومی فراهم کنند و یک روز مشخص در یکی از میادین کوهنوردی و در ارتفاعات نماز جماعت صبح را برپا کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ورزش هایی که تاکید فراوانی در اسلام به آن شده است ورزش شنا است که می تواند بسیاری از مشکلات روحی و جسمی را در افراد برطرف کند.

حجت الاسلام علی دشتکی در پایان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان آماده همکاری با بسیج طلاب و روحانیون همدان، در راستای برگزاری برنامه شنای هفتگی برای مبلغان استان است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha